I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker man kan göra med sig själv

Övrigt - Blandat

Producent

2013-02-09 11:22
Man kan dricka kaffe om man inte redan gör det, eller jo det kan man göra då också.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-02-09 18:31
Göra listor.
Bygga upp ett alterego.
Finna röda trådar och roliga/märkliga sammanträffanden i sitt liv.
Driva med folk.
Öva att stå på händerna o annan akrobatik.
Lära sig blanda kort snabbt och stiligt.
Öva partytrick.
Beatboxa
Planera alternativa inredningar av sitt boende.
Öva in imponerande/tankvärda citat.
Fantisera ihop saker
Observera människor eller djur.
Lära sig autofellatio
Lära sig sveriges flora och fauna utantill.
Lära sig ett annat lands cousine.
Syssla med vetenskap

Finns mycket man kan göra mellan himmel och jord.
Moderator

2013-02-12 14:53
Spela dator/tvspel eller sitta och slösurfa. Jag har fan aldrig problem att vara ensam, det är en av mina bästa skills.

Annars kanske du kan slå ihjäl några timmar här: http://www.reddit.com/r/spirituality

Missa inte att läsa diskussionerna som finns i kommentarerna!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Producent

2013-02-12 15:26
Man kan läsa
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-02-12 17:44
Kolla igenom sina gamla inlägg här på whoa tycker jag är ett bra tidsfördriv.
Herregud vad jag kan skämmas över vissa saker jag skrev för 4-5 år sedan.
Sen är det många helt underbara trådar och svar man får åter njuta utav.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Moderator

2013-02-12 21:19
elitz, det ska man inte göra..

Man kan hoppas på att det går nån fotbollsmatch på tv, man behöver inte ens heja på laget.. kan bli arg ändå. Oerhört givande!
Försöka lära sig ett nytt språk.
Hänga på whoa och trycka F5 tills fingrarna blöder.

Jag vet inte, känns som jag inte gör något alls och ändå räcker tiden aldrig till, nån med samma problem?
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2013-02-12 22:56
Måla en tavla
Gå en promenad
Sjunga

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-02-13 10:41
Laga storkok eller laga nya maträtter

2013-02-13 19:58
Tamejfan spela Walking Dead-spelet
Producent

2013-02-13 20:11
Man kan titta på tv
Rappare

2013-02-13 23:36
Jag är i stort sett enbart ensam på kvällarna, och då sätter jag mig nästan alltid med en go whisky och skriker med i progglåtar tills jag inser att det är en dag imorgon också.

2013-02-14 02:57
Göra listor.
Bygga upp ett alterego.
Finna röda trådar och roliga/märkliga sammanträffanden i sitt liv.
Driva med folk.
Öva att stå på händerna o annan akrobatik.
Lära sig blanda kort snabbt och stiligt.
Öva partytrick.
Beatboxa
Planera alternativa inredningar av sitt boende.
Öva in imponerande/tankvärda citat.
Fantisera ihop saker
Observera människor eller djur.
Lära sig autofellatio
Lära sig sveriges flora och fauna utantill.
Lära sig ett annat lands cousine.
Syssla med vetenskap

Finns mycket man kan göra mellan himmel och jord.

en som vet hur de är att göra aktiviteter själv..
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2013-02-15 12:59
Väljer att svara med en passande video.
Int e ja bitter!

http://www.youtube.com/watch?v=EaAzR5054SQ

Finns ju hur mycket som helst att göra ensam bara man har lite fantasi och tar tag i saken. pun intended.

2013-02-15 17:00
Lägga in sin skivsamling på Discogs

Slösa alla sina pengar på ebay/tradera

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-02-15 17:05
Man kan dricka kall öl

2013-02-24 15:54
man kan bygga sin egen stormtrooper hjälm med lite lim, kartong, papper och spackel.

http://http://www.therpf.com/f24/tutorial-how-build-stormtrooper-helmet-less-than-120552/

man kan titta igenom samtliga star trek avsnitt, recensera och betygsätta dom.

och skulle man händelsevis ha mer tid över, kan man sätta sig ner och fundera på vad man skulle göra om man hade mer tid över.
 I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
Hangaround

2013-04-12 22:44
Men man MÅSTE inte göra något för att göra nåt. Jag tycker personligen det är helt whack att springa runt och dampa sig genom att busringa på dörrar i sin ensamhet. Varför kan du inte göra exakt samma skit som du skulle gjort om dina vänner inte var upptagna och din mamma inte bortrest?

Galet krystat att hoppa i sängen för att man är ensam. Herregud.

2013-04-13 04:12
Självfallet planerar man för apokalypsen. Hyr en grävmaskin, gjuter en betongbunker på gården, borrar en brunn eller annat som man kommer ha nytta av inom en snar framtid..

Eller så snöar man in på youtube. När jag sitter och kollar på klipp liknande detta brukar det vara ett tecken på att jag borde lägga mig..

Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2013-04-14 17:43
Varför kan du inte göra exakt samma skit som du skulle gjort om dina vänner inte var upptagna och din mamma inte bortrest?

Jag och mina kompisar brukar hoppa i sängen. Tills min kompis säng en dag gick i sönder det vill säga...