I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Unna sig något!

Övrigt - Blandat

Poet

2012-10-24 04:24

Unna sig något!

Jag får sådana sjuka skuldkänslor när jag unnar mig något... Jag sitter här, vid en dator, med lampan tänd, OCH dessutom så dricker vatten? Jag känner mig så fruktansvärt... SÅ fruktansvärt LÅG som person när jag gör dessa saker... Är det någon mer än jag som brukar känna så här? Är jag knäpp? Jag vet inte vad jag ska ta mig till... Det har börjat förstöra mitt sociala liv, jag isolerar mig - jag går knappt ut från min lägenhet! Flickvännen sa tack och adjö när hon fann mig i duschen invirad i duschdraperiet snyftande och hulkande.. Jag gör mig själv illamående! Jag är rädd för mig själv... Jag vet inte vad jag kommer göra om det här får gå längre!

SNÄLLA! Hjälp mig Whoa.
Jag har ingen annan att vända mig till.
Jag är desperat!
HJÄÄÄÄLP!

(Inlägget ändrat av si_mon 2012-10-24 04:25:53)

In a world full of shit, you are still an asshole to me.

2012-10-24 06:31
vad menar du?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2012-10-24 07:11
Vardagslyx! Det driver mig ner i skiten, får ångestkänslor bara av att kolla på tv... Hur ska jag bli av med dem?
Battlerappare

2012-10-24 09:21
Stäng av tvn?

2012-10-24 09:32
Ha en dag i veckan då du bara totalt ounnar dig vardagslyx. Stäng in dig i ett mörkt rum och ät bara gammalt bröd och drick smutsigt vatten. Duscha inte, borsta inte tänderna. Gå ut i minusgrader utan jacka. Sen njuter du som in i helvete av all lyx du har resten av dagarna. När du får dåligt samvete, så vet du att du har den dagen att bestraffa dig riktigt hårt på eftersom du unnat dig så mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-10-24 10:08
Grät du i duschen för att du unnade dig den? Vem är det du har skuldkänslor mot, de som inte har både internet och vatten? Du får väl börja jobba som hjälparbetare i botswana.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-10-24 10:29
fin bit! men att ha egen lägenhet, dricka vatten och ha el är nog legit

Poet

2012-10-24 10:36
dundermannen: Ja det gjorde jag... Nej jag kan inte, jag trivs inte bland främlingar tänk vad de ska tycka om mig? ...

Det är inte bara internet och vatten , jag kan inte sova i min säng längre för jag känner mig låg som person då... Jag sover på golvet numera, ända stället jag kan somna på ligger och vrider mig i timmar annars. Jag älskade att läsa innan, jag kan inte göra det för det känns som nånting jag inte riktigt behöver och får skuldkänslor gentemot de som inte har råd, kan läsa eller vad tusan det nu är.. JAG VET INTE VAD SOM HAR TAGIT ÅT MIG.

Jag har ju ett satans tryck över bröstet o det flimrar för ögonen bara av att sitta här, jag börjar befara att jag är psykiskt sjuk... :/

2012-10-24 10:49
Frågan är ju på vilket sätt du bidrar med något gott till världen genom att sova på golvet och inte i din säng. Du är lite komisk du. Om du tycker synd om dom som har det sämre så är det väl en bättre ide att göra något konkret som faktiskt hjälper dem, så kanske du kan sova gott om nätterna?
Producent

2012-10-24 11:10
Jag har ju ett satans tryck över bröstet o det flimrar för ögonen bara av att sitta här, jag börjar befara att jag är psykiskt sjuk... :/

Om din ångest ger dig ett stort tryck på bröstet och det flimrar för ögonen så tycker jag att du ska träffa en psykolog eller psykoterapeut. De flesta jag känner har gått hos psykolog, kanske inget man känner till. Det är inget fel med det, jag har själv gått i terapi tre ggr i livet. Om du inte går i skolan så kan det finnas i kommunen som inte är så dyra.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Redaktionen

2012-10-24 11:22
har sett ett avsnitt av house där en patient får en sjukdom som gör att han skänker bort alla sina pengar. du kanske har house-sjukan?

annars är det väl bara att sälja all skit du äger och börja jobba ideellt eller nåt. vad fan är problemet liksom..

"jag mår så bra att jag mår dåligt - det är så synd om mig"

niagga puhleeze
namaste
Producent

2012-10-24 11:32
Lycka till!
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2012-10-24 14:37
hahahahahahahaha bokmärke
Poet

2012-10-24 16:03
jaojao_ det är kul hur du finner lycka i min olycka!.. fattar du inte att jag blir ledsen...

ÅderpåleOne du verkar inte förstå mitt problem! Jag vill inte känna så här! Jag har inte alltid gjort det heller...

2012-10-24 16:16
Hur har du fått alla dina grejjor då? Lottovinst? Stulit?
Om du har arbetat till dig alla grejjorna så är det ju karma fritt liksom, då borde du inte ha skuldkänslor. Plus att du fick dom rätta korten i livet, du har lght, du har el, du har dator, du har värme. ANVÄND KORTEN FÖRFAN! sluta tycka synd om dig själv för att du har mer än vad andra har!

Du borde uppsöka läkare/psykolog om detta. Att posta på ett svenskt hiphopforum är nog inte det bästa..
Rappare

2012-10-24 16:20
Jag är jättelekman, men jag tror inte att du är sjuk. Däremot så tror jag att det kan finnas stora psykologiska faktorer och händelser som ligger till grund till att du känner och mår såhär. Du har fortfarande självbevarelsedrift i och med att du skriver här, så jag tycker att du ska använda den till att söka upp ett proffs.

2012-10-24 18:09
När jag såg din profilbild och att du skrev att du var invirad i duschdraperiet så var första tanken psyko!

* Är ALLT du gör en belöning för dig?
* Vad skulle hända om du frossade i allt för en dag?
* Om du nu har unnat dig något, vad gör du för att neutralisera situationen?

btw om du tror att du är sjuk så kan inte whoa få dig frisk! http://www.vardguiden.se/Tema/Psykisk-ohalsa/Sok-psykiatrisk-vard/
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Poet

2012-10-24 18:57
det här är ett hej då.

Poet

2012-10-24 19:14

2012-10-24 19:20
Detta var inte alls OK!!!

2012-10-24 20:02
meh
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-10-25 18:35
tradig
Moderator

2012-10-25 20:41
Alltså åh, trodde jag hade hittat nån som delade min ångest kring det här. Kan må jättedåligt bara av att tvätta händerna liksom. :/
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Moderator

2012-10-25 21:48
Tyckte lite synd om dig tills jag såg bilderna du la upp...Pajas.
//TW

2012-10-25 21:52
är ena bilden på en som hänger sig på riktigt är du enbart efterbliven
Poet

2012-10-26 04:33
shitmannen P21, Vanilla
det är moralkakor som er som får mig att le så där extra mycket :)

2012-10-26 04:46
Ok soft att höra att man är en moralkaka :P du vilde rebel som kommit på att man kan forumtrolla utan att något speciellt händer..vassego

2012-10-27 01:59
Är det här måhända en parodi på allmän offermentalitet? Du är ett offer för att du inte har någon offerroll att fylla. I så fall är det genialiskt.
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

2012-10-27 05:38
genialiskt också...theese days!

2012-10-27 10:50
Attention-seeker! :P Tyckte väl att de lät lite överdrivet, men man vet ju aldrig.

2012-10-28 04:23
det är värt.
Poet

2012-10-28 04:23
det är värt.

2012-11-04 21:53
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.myspace.com/verbalvandalmuzic