I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjejer och sex?

Övrigt - Blandat

   

2012-04-19 16:10

Tjejer och sex?

Jag behöver lite hjälp, eller några råd kan man väl säga. Jag var hem till en tjej förra helgen, jag var nykter men hon hade varit på krogen och ville att jag skulle komma när hon kom hem. Jag antog att hon ville ha sex eftersom jag inte skulle sova kvar där osv. Så jag åkte hem till henne, vi la oss i hennes lilla säng, så liten att våra kroppar rördes hela tiden. Vi pratade en del, sen rörde hon mig mer och mer på kroppen. Hon började alltså pilla lite med fingrarna på min axel och såna småsaker. Tillslut hånglade vi, samtidigt som vi smekte lite på varandra. Feg som jag är så vågade jag inte smeka på några intima ställen, hon var likadan. Vi slutade hångla och fortsatte kolla på filmen och prata osv, sen började vi hångla igen, och igen, och igen.

Felet var alltså att jag inte vågade smeka henne på några intima ställen, jag vågade inte ta steget längre än hångel. Anledningen var att jag inte fick några sex-vibbar från henne så det kändes inte som att hon ville ha sex. När klockan började bli väldigt mycket så tänkte jag för mig själv att vafan, jag måste göra något nu. Vi började hångla igen, och jag började smeka lite på henne fantastiska bröst mer och mer, medan hon gärna ville smeka innanför min t-shirt på magen osv. Jag gick neråt med handen och började smeka på henne ben och på röven litegrann, hon låg mot mig så jag kom inte åt hennes mus.

Problemet var att hon aldrig vände sig, hon låg mot mig hela tiden så att jag inte kom åt någonstans. Jag försökte vända henne lite när vi hånglade men hon låg kvar i samma ställning. Jag ville inte pressa in min hand mellan hennes ben så att hon skulle sära på dom, därför fick jag inte ligga den kvällen. Det kändes ibland som att hon ville ha sex, men ändå inte. Jag visste inte vad jag skulle göra. Vi har bara träffats 1 gång förut så vi känner inte varandra så bra.


Jag ska hem till henne i morgon igen, hon frågade om vi kunde ta det på kvällskvisten. Jag gick med på det såklart. Och ännu en gång så hoppas jag att jag får ligga. Därför vill jag gärna veta vad ni skulle ha gjort i den situationen, och att ni ger mig lite tips på hur jag borde göra i morgon. Jag vill verkligen ligga med henne, men jag är alltid så rädd att få titeln som "han som är för på". Jag är ganska blyg av mig.

Hoppas någon orkade läsa, och kan komma med lite tips. Tack på förhand!

(Inlägget ändrat av Latmasken 2012-04-19 16:11:51)

(Inlägget ändrat av Latmasken 2012-04-19 16:12:45)