I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2012-03-02 17:16

löss???

Var och kidnappade kläder hos morsan för någon vecka sedan... Framförallt kavajer som hängt i deras källare i cirka 30 år i garderober... Problemet är dock att när jag provade så började det klia något fruktansvärt överallt på min kropp.. Som myggbett ungefär.. Och snabbt gick det till att det spred sig upp till hårbotten, benen, ansiktet, armarna och allt... Först tänkte jag att de kanske bara behövde tvättas - för att de hängt så länge. Men nu har jag blivit lite osäker efter att ha läst på blondinbellas blogg om vägglöss.. Kanske är jag bara paranoid? Men vill ta det säkra före det osäkra så kanske vet någon vad det kan vara? Är bara med dem kläderna i deras källare som jag upplevt detta hemska kli med. Inte några andra kläder i deras hem... Har ändå bott där i hela mitt liv före jag flyttade hemifrån så det är något jag borde ha känt till... Nu hänger dessa kläder på en stång i mitt sovrum här hemma.. Men vågar ej använda de förrän kliet försvunnit... Rädd att det ska sprida sig med.. Så, har någon en susning om vad det kan vara?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.