I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Drograttfylla!

Övrigt - Blandat

   

2012-02-12 16:28

Drograttfylla!

Hej! Det är såhär att igår kväll fick jag köra en full polare till fyllekäk.
När jag kommer hem igen och ska parkera stannar en polisbil mig. Låter mig blåsa och ber om kortet.

Jag har en Ringa narkotika som är 2år gammal så jag fick ju självklart altenativen att lämna urin på stationen eller på plats.

Jag har inte rökt på ett år minst, och Valde därför pissa på plats då jag bara ville hem och sova.

DOCK visade första testet possetivit "Väldigt svagt sträck" Andra visa starkt (sträck negativt, tomt possetivit) Dock visade denna posetiv på benzo (har inte trollat med piller på 4-5år) och tredje visade som första.

Iväg på analyz och blodprov.


Jag undrar vad som händer nu? Jag har rökt under en 2års period (året innan) Väldigt aktivt kan röra sig om 3-5hg. Men slutade och fixa körkort osv har inte rökt något sedan dess, knappt druckit heller.

Kan det vara så att THC funnits lagrat i min kropp och utsöndras när jag bantat? (gått ner 11 kg senaste månaden)


Så jag befarar det värsta att jag blir av med lappen och lämp, har förövrigt prövotid på kortet.


har någon varit med om liknande? Någon som har en aning om hur THC kan utsöndras i mitt urin? Och blodet är 100% rent.


är jävligt deprimerad då jag försöker att ställa mig på fötter och leva ett rent liv.

Tar dom kortet för mig nu får jag en spark tillbaka där jag var 3 år sedan.