I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Relationsproblem

Övrigt - Blandat

   

2012-01-21 19:59

Relationsproblem

Går väl rakt på sak.

I november erkände min flickvän att hon hade hånglat med en kille på en hemmafest. Jag blev naturligtvis upprörd och under vår diskussion sa jag "En del av mig säger att ni gjorde mer än bara hånglade" men hon lovade att så var inte fallet.
Naturligtvis förlät jag henne och under den konversationen sa jag att om dom gjorde mer än att bara hångla var det där den rätta tiden att berätta för mig, för jag skulle förlåta henne oavsett, och det sa jag. Hon lovade igen att inget mer hände.

Men nu här om dagen erkänner hon, drygt två månader senare, att hon hade gett killen oralsex. Jag blev arg och sårad för att hon hade ljugit för mig, trots min schyssta attityd till det.

Jag är helt tom, jag vet inte hur jag ska gå vidare. Vi har under en period snackat om att flytta ihop och hela skiten, men just nu känns det som att hennes löften inte betyder ett shite för mig och att jag helt enkelt inte kan lita på henne.

Thoughts?

Fuck karma, I don't need karma!