I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur ska jag göra?

Övrigt - Blandat

   

2012-01-02 13:54

Hur ska jag göra?

Hej!

Nu är det så att jag har väldigt många frågor och skulle uppskatta och jag bara fick seriösa svar.

Det är så att jag har väldigt många planer och idéer i mitt huvud och är inte riktigt säker på vart jag ska vända mig, så självklart kommer jag till Whoa och hoppas på det bästa då jag vet att det finns många annorlunda och kreativa människor här som har upplevt mycket.


Mina frågor lyder såhär.

1. Jag har länge velat flytta till England och satsar nog på att flytta till Newcastle. Är det någon här som vet vad man behöver göra för att kunna flytta dit (till england över huvudtaget)?

2. Är det någon som har flyttat från Sverige till England, hur gick det för dig, vad förberede du innan, var det svårt att hitta jobb etc. ?

3. Jag funderar på att studera juridik på gymnasiet och skulle vilja fortsätta mina studier på ett engelskt unviersitet, är det möjligt?

Det var mina frågor jag hade, om det är någon här som har erfarenhet av att bo i England eller av vad man behöver göra för att flytta utomlands så dela gärna med er.

Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid