I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på vad man kan göra i Stockholm, typ klubbar, events etc.

Övrigt - Blandat

Groupie

2011-10-11 19:10

Tips på vad man kan göra i Stockholm, typ klubbar, events etc.

Hej,

Skall ner till huvudstaden i slutet av oktober (26e-29e) med en polare och undrar vad det finns för feta hiphop/ reggae klubbar att hänga på, events, restauranger (någorlunda billig mat!) etc som man bör gå förbi? Jag är så dåligt orienterad i Stockholm så skulle uppskatta tips!

Ursäkta stavningen.. (=

Goes around, Comes around..

2011-10-12 12:09
Man måste in på highlights och köpa två sexpack ;)

2011-10-12 12:36

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-10-12 18:10
Du kan alltid kolla in vår klubbkalender på förstasidan för olika events, konserter och klubbar!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Groupie

2011-10-14 17:58
Golgata: åker ner pga Sean P.. och Shyheim ska ju också spela på slakthuset såg jag!

Gogaku: Var ju inte så mycket uppe det veckoslutet vad jag såg.. kanske kommer mer, får hålla koll!

2011-10-17 17:12
Onsdag: Som sagt Random Axe, känns som en given helkväll.
Torsdag: Klubb Rassle på Dabser (Electro) Eller PEEZ Xl m. Shyheim på Slakthuset.
Fredag: Äntligen Fredag på Södra Teatern. 2.35:1 på Berns.
Lördag: Super Menyn på Bonden Bar.

Matställen i stan med någorlunda bra priser är svårhittat.
Kan dock tipsa om Amida Kolgrill som ligger på Folkkungagatan. Kanske ingen riktig "restaurant" men bra käk för en bra peng.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>

2011-10-17 21:12
The Bridge och Club Nype är de najsaste ställena på jorden, true story!!! GÅ DIT!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-10-17 22:02
easymode
Antar att du driver? eller är 18
??? ???
Groupie

2011-10-18 17:52
När det står "vårdad klädsel" på Club Nypes hemsida så känns det som att jag passar hur som helst.. hehe.