I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kevin Cosgrove's sista samtal, 9/11, world trade center

Övrigt - Blandat

2011-09-28 17:53

Kevin Cosgrove's sista samtal, 9/11, world trade center

Blev väldigt upprörd och chockad när jag sett hela klippet, lyfta känslorna till max.

Jag var inte så inne i det hela när det hände eftersom jag bara var 8 år då, men vad tror ni egentligen. Var det Bin Laden eller vad det den amerikanska regeringen som bara ville ha en anledning att storma Irak för olja? fill me in med alla era tankar och tycke.

I choose my own destiny, hiphop way to heaven!

2011-09-28 17:58
foliehattarna stormar väl snart den här tråden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-28 19:43
...

Tre punkter, det är allt du får. Tack för mig.
Intressepenisen hårdnar!

2011-09-28 20:30
Jag kommer ihåg en sak angående det hela när det hände. En kompis frågade mig: "Visste du vem Osama var innan terrorattackerna?".

"Absolut, vem gjorde inte det?". Självklart ljög jag, tuff som jag var. Sen diskutera vi oallmänbildade folk och hackade ned på dem.
Don't!

2011-09-28 20:33
Förstår inte vad som är "upprörande" med klippet? sorgligt om något "we're all young men, we're not ready to die"

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-09-28 20:45
Han tvärdog ha?

2011-09-28 21:01
DMAt, jag menar det känns som att man vill göra något, gå med i armen eller liknande. Men det gör ju ingen nytta, bara mer död och lidande, för dom är vi terroristerna. Will world have peace? Kom igen fler, lite seriösare..
Rappare

2011-09-28 21:22
Jag orkade inte lyssna på hela. Men jävligt obehagligt i slutet alltså. Man fattar ju exakt vad som kommer hända, men blir ändå helt chockad.

I övrigt är det här en tröttsam trådstart.

2011-09-28 22:44
Heilon är du amerikan? Eller ska du gå med i svenska armén för ett youtube klipp om en kille som dog i ett torn. Kolla liveleaks hemsidor när irakier blir ihjälskjutna så kanske du vill in i den armén. Eller valfritt krigsdrabbat land i världen. Gud förbjude att du skulle se Braveheart.

2011-09-28 23:45
foliehattarna stormar väl snart den här tråden.

Fåren hann uppenbarligen före.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-29 05:54
Fan va hemskt. Känns nästan fel att lyssna på det...

2011-09-29 12:59
Fakkof, jag är svensk och gå att jag vill med i armen är inte bara för youtube klippet, jag har övervägt det ganska länge nu. Jag vill göra något för att förbättra världen, och militären försöker ju hålla ordning i oroliga länder. Men sen tror jag inte att peppra irakier är rätt lösning heller. Hoppas du kan förstå lite vad jag menar.
Rappare

2011-09-29 19:30
Du hjälper till mer genom att inte gå med i armén.

2011-09-29 19:34
Vill du se hemska grejer ska du kolla mexikanska prylar, ett ljudklipp är lite lamt när man sett nån fått huvudet avsågat med motorsåg när dom fortfarande lever
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Rappare

2011-09-29 19:46
Vem har sagt att han vill se hemska saker? För övrigt så innebär chock per automatik inte att något är hemskare än något annat. Något så subtilt som detta klippet kan vara värre och mer känslosamt än något stenbrutalt.

2011-09-29 20:06
App P22

Du följer alltså Pst/Q på twitter..
Boyz n the wood

2011-09-29 20:06
Nej.

2011-09-29 22:19

Om alla skulle tänka så skulle det nog se värre ut än vad det gör.

App, jag är som scrotum säger, inte ute efter hemska saker. Men jag blev väldigt känslosam och det har klippet har varit i mitt huvud ett ganska bra tag nu.

2011-09-30 08:34

Om alla skulle tänka så skulle det nog se bättre ut än vad det gör
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-09-30 16:22
Njae, militären gör både bra och dåliga saker, men utan dom skulle det nog vara ganska laglöst.
Groupie

2011-09-30 16:23
DMAt, jag menar det känns som att man vill göra något, gå med i armen eller liknande. Men det gör ju ingen nytta, bara mer död och lidande, för dom är vi terroristerna. Will world have peace? Kom igen fler, lite seriösare..

Lol

Fakkof, jag är svensk och gå att jag vill med i armen är inte bara för youtube klippet, jag har övervägt det ganska länge nu. Jag vill göra något för att förbättra världen, och militären försöker ju hålla ordning i oroliga länder. Men sen tror jag inte att peppra irakier är rätt lösning heller. Hoppas du kan förstå lite vad jag menar.

Lolilol

lolilolllol
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-09-30 19:41
amen snälla lilla lepra kärringen :')

2011-09-30 23:30

Dummaste jag hört...
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2011-10-01 09:02
Kör hårt Heilon, känner du att Försvaret lockar så ska du högaktningsfullt skita i vad Whoaiterna och deras egna lilla PK-kod säger om saken. Idag hade jag mycket väl kunnat tänka mig några år i Försvaret men är dessvärre för gammal, skulle kännas löjligt att genomföra en GMU+Värnplikt i min ålder.
Vi blir aldrig som dom från stan!

2011-10-01 10:55
Okej, tack cripplarn! =)

2011-10-01 11:11
Vill du se hemska grejer ska du kolla mexikanska prylar, ett ljudklipp är lite lamt när man sett nån fått huvudet avsågat med motorsåg när dom fortfarande lever

Hahahahahahaha fan ja dööör pallar inte..

Asså Helion världen blir inte korrekt för att du funderar på att gå in i svenska millitären, men det är en bra tanke, vi gör mkt bra jobb i typ Afghanistan, där info är det primära målet.

2011-10-01 11:12
Och App var kan man se motorsågad medan vid liv klippet? Det måste va fett!

2011-10-01 11:48
Nee, självklart påverkar inte jag själv så mycket. Men är man fler med samma inställning så.

2011-10-01 17:05
Flashback, gore-forumet, neverending mexico-tråden