Jag och en polare betalade två pizzor plus dricka med mynt en gång. Pizzakillen blev väääldigt sur, men han sket i att räkna dem. Tur det, för vi hade antagligen räknat fel ändå.
Får betalt för att sitta och spela harpan på jobbet, och för att slösurfa på Whoa. Om två minuter är det betald fikarast. Win!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Hittade ett paket nudlar längst bak i skafferiet. Överlever tills ikväll då det blir att värma en gammal matlåda. #raplife
All som röstar på mig skall jag slå ihjäl.
Kanske får ett till jobb imorgon!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jobbade igår, jobbade idag och ska jobba imorgon. Lön om en vecka, vilket kan behövas då jag är luspank. Så 25:e har jag en vardagsvinst på riktigt
Betalade för en marabou choklad på en "Selecta" maskin - kom ut två stycken. WIN!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fick redan på att tentan skulle lämnas in senare. WIN!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Producent
2011-10-21 17:43
övervägde i morse att ta långkallingar! garanterad vinst!
life's a biiatch and then you decide, To do something about it, shit'll only drive you crazy if you allow it
glömde min plånbok hemma = ingen möjlighet till att inte planka. hittade ett dagskort på jobbet som var stämplat i förrgår men bläcket var så svagt att jag utan problem kunde stämpla över och lura kontrollanterna. scoooreeeee!
vegan power
Trodde jag skulle behöva stångas med Paypal och vänta med en betalning tills jag hade gått till banken imorgon. Men det funkade fint.
när jag lämande sydkorea i förrgår så lyckades jag spendera ALLA mynt som blev över i fickan efter 1 vecka...(tro mig, det är måååånga mynt)...i vanliga fall så dumpar jag alltid mynten i såna där välgörenhets behållare men jag var så jävla fika sugen så jag började samla ihop alla mina mynt. och tadaaa!! räckte fanimej på pricken till en kaffe å cheesecake....lätt 1kg lättare i fickorna och lätt 1kg fetare i kistan... kan nog vara en av årets top 3 vinster..
tut!
En skön grej som hände mig för ett tag sen: Var och handla mat, en femhundring var alla pengar jag hade, de blev prick femhundra :) 1 vecka senare var jag på samma ställe och handla me en kompis, plockade in de varor jag ville ha i korgen. Sa till min kompis "Jag tror det blir 250 spänn" Det blev prick 250 :)
my name is xelly smelly
Gårdagens vardagsvinst: Gjorde exakt allting jag hade planerat för dagen + ringde jobbiga samtal som jag skjutit upp ett bra tag nu. Resulterade i otroligt gott humör, och dessutom hittade jag en gammal digitalkamera som jag letat som en tok efter typ överallt, såklart hittade jag den på det mest uppenbara stället som jag naturligtvis inte letat på :) Sen upptäckte jag att jag hade pengar kvar på ett sparkonto som jag glömt bort! Win! Fantastisk dag hoho
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Varbergs Bois gick upp i Superettan förra helgen. Så sjukt jävla nice vardagsvinst (om det nu räknas som det). Falkenbergs FF, Halmstad BK och Bois i samma division, värt. De kommer antagligen inte hålla sig kvar så jävla länge, men det känns ändå hur underbart som helst.
Det blir en säsong tre av the Walking Dead = WIN! (förutsatt att säsong två håller samma mått som förra säsongen ^_^)
Hade disciplin nog att ta mig igenom 140 sidor i dagens studielitteratur. Detta trots att jag snoozade i två timmar imorse... Det här betyder att jag kan ha sovmorgon imorgon :)
Gårdagens: när man läst ut senaste Fantomen tidningen och inser att även nästa - alltså den tredje i rad!! - kommer innehålla Thorgal, och inte nog med det, det är ett helt nytt avsnitt! Plus att Fantomenserien kommer att handla om Kate Somerset, lycka! Dagens: skulle hämta ut meds på apoteket, har inte så mycket pengar kvar och tänkte: fan, detta kommer säkert gå på minst 200. Uppe i 75% av högkostnadsskyddet, total kostnad: 34 kronor. WIN!
Brazen haha grymme!! själv så fick jag veta att jag troligtvis ska flytta till Australien efter nyår, ingen vardagsvinst men en fucking jävla kickass deluxe WIN!!!
tut!
Hann med mitt pendeltåg med sekundmarginal. Det var riktigt skönt faktiskt. Annars har det varit en ganska händelselös dag. Måste börja vinna mer, hm...
Ramlade med cykeln i morse. Inga vittnen till den pinsamma händelsen. Vinst!
pistol
Går inte över min gräns på CSN som jag trodde jag skulle göra - WIN!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
CupCakeRaid hahaha den är ju kung! ställde du dig upp så där superhastigt och skratta lite för dig själv (ifall någon skulle se dig) för att låtsas som ingenting och sedan cykla därifrån med adrenalin kick deluxe för att sedan inse att det gör svinont? har hänt mig massor av gånger hahaha
tut!
Hehehe kung vet jag inte, fick ont och blev smutsig. Jag tittade mig omkring i säkert 5 min för att försäkra mig om att ingen såg mig.
pistol
Har en "ledig" vecka, dvs jag behöver inte gå i skolan. Så jag kan göra allt sånt som jag egentligen borde göra istället. Diverse projekt och måsten, fun times!
Producent
2011-11-17 20:49
idag byggde jag ihop lådor för att förvara vinyler. dock får inte vinyler plats i dom. dagens förlust!
life's a biiatch and then you decide, To do something about it, shit'll only drive you crazy if you allow it
min nya soffa gick in med 7cm marginal.
VG på tentan
Köpte 4 st snusdosor, hon tog betalt för 3 =)
gött! själv fick jag idag officiellt klart att jag ska flytta till Australien med jobbet, WOHOO!!!!
tut!
Vadå vardagsvinst, det där är ju fan en livsvinst :D
Moderator
2011-12-02 14:22
Eller hur. Sluta paja tråden!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
att jag såg denna tråden blev dagens WIN för mig.. det enda på whoa med någon sorts positiv stämning! big up!
hittade riktigt snygga skor på Foot locker.. jag som trodde att jag skulle bli utan skor i vinter..
okej sorry för min livsvinst! hade dock en vardagsvinst idag...slagga hos en polare och hade inte min isskrapa i bilen, men en äldre herre stod och skrapade sin bil och han tyckte förmodligen att jag såg smått handikappad ut när jag skrapade min bil med mitt ICA kort utan handskar. jag fick låna hans kickass deluxe skrapa med handske inbyggd, varmt å skööönt! WIN!
tut!
Dagens win: en liten "snöskottningsmaskin" kom åkandes på trottoaren (mitt på söder), iofs snöar det ute, men den lgger ju knappast kvar. ser mest ut som det regnar.. vet inte varför jag tyckte det var otroligt underhållande, men jag fick mig ett gott skratt
inga hål i tänderna idag heller. win!