I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Taxi 979797 slänger av mig på motorvägen

Övrigt - Blandat

   

2011-08-27 02:47

Taxi 979797 slänger av mig på motorvägen

Hej. Jag har precis kommit hem från Malmö efter en lång resa. Det började med att jag hittar 3 pers som ska till lund, precis som jag. Vi bestämmer oss för att dela en taxi. 200 kr till lund, lät väldigt generöst eftersom det brukar kosta 300 så vi hoppar in. Efter 5 minuter framkommer det att han vill ha 200 kr per person och när jag ifrågasatte hans sätt att ta betalt (eftersom 979797 precis som alla andra bolag inte tar betalt per person) stannar han bilen och kastar ut mig. Jag betedde mig väldigt artigt, och var nykter så han hade egentligen ingen anledning att kasta ut mig. Framför allt eftersom jag gick med på att betala 200 kr själv, men då var det "för sent". Han kastar av mig på motorvägen inte långt utanför malmö så jag går tillbaka till malmö och plockar en annan taxi en timme senare.

Just nu är jag jävligt förbannad på taxi 979797 och vill bara ventilera lite. Om ni ska ringa en taxi, ring för fan inte 979797

jag har alltid rätt.