I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ett dilemma

Övrigt - Blandat

   

2011-08-20 04:13

ett dilemma

Jag var ute med nåra gubbar en kväll förra veckan, efter ca en timma på utestället så drar jag in å dansar. Efter typ 10 sek ser jag en go dam och börjar strula med henne,, sen tar jag på henne lite överallt och vice versa. Hon frågar om jag ska hänga med ner,, självklart gör jag så , snackar en kort stund sen kommer nåra homies så jag struntar i henne ett tag,, efter nån halvtimma drar jag till dansgolvet igen och ser henne och jag e back at it lite igen,, sen när kvällen börjar dra ihop sig ber jag om hennes nummer,, men får det inte av nån anledning ^^ men tar hennes facebook istället. ville veta mer om henne , ser att hon har pojkvän som ser ut som ett riktigt skåp och tänker wtf, hur fan kan han ha henne.. hon ser riktigt riktigt bra ut alltså.. så nu e frågan , vad föreslår ni att jag ska göra om jag ö.h.t vill se henne igen,, var längesen jag kände nåt för en tjej , så ni inte missförstår mig så är jag inte nån som blir kär i första bruden jag är med.. give me some advice thx!