I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Finishing blow-tråden!

Övrigt - Blandat

   
Producent

2011-08-13 19:10

Finishing blow-tråden!

God dag allesammans! Nu när det är så mycket prat om att liva upp forumen så tänkte jag göra ett litet tillägg. Tråden är inspirerad av spränga vad du vill-tråden som fanns här förut (vet inte om den finns kvar)

På med era gamla actionhjälte-dräkter och ta er en liten funderare! Låt säga att du är en actionsnubbe eller en actionsnubbinna och det slutstrid i eran film. Hur har du planerat att ta ut sina sista motståndare, och framförallt: Vilka kommer dina hardcore sista ord vara till denna/dessa?

Min slutscen skulle utspela sig på ett torg i en större stad, i byggnaderna runt om hade jag riggat x mängd C4 redo för detonation vilken sekund jag än ville. Min nemesis och jag skulle sedan utkämpa våran strid mitt på torget medan hans anhang tittat på. I sista stund skulle jag lura in min nemesis i en av byggnaderna och snabbt springa ut därifrån, skrika "This blows!" och sedan detonera C4:an.

Kanske inte så genomtänkt, men det får inviga tråden :D

Go, go, go!

When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold