I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag behöver någonstans att bo! (Göteborg)

Övrigt - Blandat

   

2011-07-26 14:54

Jag behöver någonstans att bo! (Göteborg)

Efter att ha sökt x antal lägenheter och rum på blocket och boplats utan något vidare resultat så vänder jag mig till whoa.

Jag börjar plugga i Göteborg snart, den 22a augusti, så det börjar bli lite bråttom. Jag söker ett rum eller en liten lägenhet att hyra, i två terminer.
Jag har inte så höga krav på boendet då jag hamnar i kategorin "Fattig student". Jag kan flytta in from. 1a augusti och min inkomst kommer att vara csn.

Det spelar ingen större roll vart rummet/lägenheten ligger, bara det inte ligger alltför långt utanför Göteborg. Jag ska plugga på Domen konstskola som ligger i slottsskogen (Björngårdsvillan)

Jag är en enkel person, allmänt lugn, tar alltid hand om efter mig men jag är inte pedant. Jag skriver inte ner allt om mig här, vill ni veta mer om mig så är det bara att kontakta mig. Jag är 21 år gammal, kvinna, vegetarian.

Har du eller någon du känner ett rum eller en lägenhet att hyra ut så skicka ett meddelande!

Fred och kärlek.