I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sneaker Sajt Skosneakers.com

Övrigt - Blandat

2011-07-24 09:00

Sneaker Sajt Skosneakers.com

Hej!
detta kanske är fel forum men hittade dessvärre ingen som passade bättre.

Har hittat en kanon sajt för sneakers (skosneakers.com) och undrar om någon har erfarenhet från sajtern och vet om den är seriös eller ej!.

Tacksam för svar.

(Inlägget ändrat av JP 2011-07-24 10:24:15)

B.Boy 4 life
Admin

2011-07-24 10:28
Till mods

Jag flyttade hit den från Sport för att Kläder & Mode nu är ihopslaget med Blandat. Tycker ni att webbsidor är bättre så får ni flytta igen.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2011-07-24 11:19
Förlåt att jag är lite spydig nu men du är 30 år och förstår inte att den här sajten säljer FAKES?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2011-07-24 20:22
har inte handlat där men fick lite dåliga vibbar när jag var inne och kikade...
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.

2011-07-24 21:26
Sidan ligger nere?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Rappare

2011-07-24 23:17
jtothegizzo
Jag vet inte om jag tänker som ett retard nu, men jag förstår verkligen inte varför allt ska vara äkta? Så länge det är en hyfsad kvalité, och modellen är snygg, så spelar det väl fan ingen roll om det är en fake eller inte? Visst, det är väl hiphop och häftigt att alltid ha det dyraste modet, men jag ser verkligen inget fel i att köpa något fake, så länge det har en kvalité i stil med originalet, och är snyggt? =)
Wurrup?