I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hyresrätter sthlm

Övrigt - Blandat

   

2011-07-13 14:28

hyresrätter sthlm

Hej

Jag skulle bli väldigt glad om någon vill tipsa om hyresrättsförmedlingar i sthlm. Har stått i sthlms stads bostadsförmedling i tre år och det händer som bekant inte mycket där.

Jag bodde i andrahand i två år, stod sedan i kö i ca sex månader i Hässelbyhem innan jag fick förstahandskontrakt. Gick förhållandevis snabbt med andra ord.

Just nu känns det helt okej att bo här, men förr eller senare vill man testa på något annat. :) Skulle gärna bo kvar på gröna linjen, helst nära brommaplan då det funkar bäst med skolan jag skall börja på till hösten. Men allt är av intresse :)

Vet att det är sjukt svårt att hitta förstahand i den här staden, alla tips uppskattas. Vore också intressant att läsa lite om lägenhetsbyten och hur det funkat för folk. Har kikat lite på diverse sidor men det verkar vara svårt att hitta något som skulle funka, iaf för mig med det läget jag har..

tack tack

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.