I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att bli sambo med sitt ex?

Övrigt - Blandat

   

2011-07-08 20:21

Att bli sambo med sitt ex?


Ja ni vet alla hur svårt det är att hitta lya här i Stockholm, och nu råkar det vara så att jag hittat ett boende som är otroligt fint. Problemet är dock att jag jobbar så mkt med mitt företag att jag knappt kommer använda boendet, eller visst ja kommer sova där.
Men mer blir det inte, och det känns dumt o betala den summan ägaren begär, bara för att sova. Jag har en gammal tjej, som jag hade en väldigt bra relation med, vi kom jätte bra överens och vi "var" i två år fram och tillbaka, vi var aldrig ett par officiellt men vi visste vart vi hade varandra.

Vi har fortfarande kontakt några gånger i veckan och vi festar då och då, vi har kunnat hålla händerna i styr även fast det var ganska passionerat när det väl var "VI"
Nu är det så att jag berättade om lägenheten, och hon var också intresserad o vi kom på idén: Sambos

Klarar man av det? Vi tyckte det super bra, vi kan ju hålla oss säger vi, men kan man verkligen göra det? Kan man hålla händerna i styr? När vi vet att vi har ett förflutet och att vi var attraherade av varandra.

Vi gjorde aldrig slut, utan vi gled bara ifrån varandra eftersom hon hade plugget och jag företaget, så vi gick aldrig iväg osams.

Vad tror ni?

Hade du klarat av att bo med ditt ex?
Hur stor är risken att man råkar mysa?
Och ifall vi håller oss, hur kommer reaktionen vara ifall man tar hem någon?
Och ifall man tar hem någon, kommer det vara okej, även fast det är "okej" ?

/ A