Vad ska du göra i sommar?
Lite sent på kommet men anywaaays. Sommarn är här och det märks på olika sätt och vis. Inte så mycket folk som hänger på nätet t.ex. Så vad har ni för planer i sommar?.. Har ni semester eller arbetslösa och fattiga. Hursomhelst Släng upp lite idéer vad man kan hitta på denna sommar.. Eller berätta vad ni ska göra som är så jävla fett! Den är juh slut snart :S. Själv sitter jag fast på jobbet i sommar.. Med vissa semester dagar.. då är tips välkomna :D Bless!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Jag har nyss varit på P&L och det var väl det största under den här sommaren, annars blir det väl inte allt för mycket.. dricka lite öl och invänta hösten så jag kan börja leta jobb som en galning igen! :) Ja, sedan ska jag självklart försöka njuta av solen så ofta som jag bara kan!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Inte så mkt, inte resa någonstans direkt. Bada, sola, grilla, festa, bio osv, mkt sportande som streetbasket, beachvolleyboll etc, förhoppningsvis träffa en söt flicka jag tycker om också, :)
Jobba, och det är så jävla skönt efter att gått med massa fas3:are genom arbetsförmedlingens "arbetsmarknadspolitiska program". Folk behandlas verkligen som smuts där. Tar nästan förra sommaren som var en enda stor fest.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, lite sent? Sommaren är typ slut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jobbar natt en massa, vilket suger en del pga uteblivet festande, men funkar en hel del pga allt skönt omkring det. Annars hänger jag på stranden/festar/ligger i sängen. Ska köpa en 3/4 gura och börja lira igen och se till att se movits live.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Har avverkat Metaltown, WCR och P&L.. Splash blev inte av, pga en patetisk nolla till "vän", så jag ska jobba istället. Kanske drar till Hultsfredsfestivalen nästa vecka, eller Öland Roots, beror på vart jag får jobb. Sen blir det väl att jobba igen, fram till Way out West (om jag nu fick jobb där :p). Efter det, är sommaren slut. Men jag ska ta mig fan klämma in Liseberg någonstans också!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Är inne på första veckans semester av fyra möjliga. Blir att ta varje dag för vad den är, resa till andra städer och träffa lite vänner som bosatt sig där och självklart traditionen Öland Roots så man får lite overklighet också :) Annars gillar jag att gå ut och dansa mycket också, när jag är ledig!
Jag va i Stockholm i ca tre veckor, sen drog jag till Jersey och gick på Six Flags, sen upp till NYC i några dar, sen spenderade jag den sista veckan på stranden i Virginia Beach där jag bor. Nu har jag en sommarkurs som håller på tills början av Augusti, när den är över så kommer det nog bli ännu mer strandliggande, kanske nån kortare roadtrip nånstans kul :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Moderator
2011-07-06 22:26
Absolut ingenting, bytte jobb i våras och fick ingen semester på grund utav det tydligen. Kunde ändå lösa någon vecka ledigt i augusti till sist efter mycket om och men. Ska väl försöka dra mig upp till Stockholm för att träffa lite gamla vänner, annars blir det väl att röra mig hit och dit här på västkusten. Förhoppningsvis träffa lite nytt folk osv.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Vanligt fjortisliv blir det i sommar, antar jag. Skateboarding, supa, supa, och supa. Kanske ba' chilla i solen. Typ sånt som fjortisar gör.
Wurrup?
knarksprithor-resa i tjeckien
Äh är ju fan större delen av sommaren kvar :) Själv är jag mest ute, badar, kickar hack med vänner och dricker öl, åker lite skate- och longboard. Ska åka till Oslo om 2 veckor och hälsa på en polare, sen i aug ska jag på två st festivaler om jag kan, åtminstone en ska jag på! :) Sommar!! Så sweet, knappt suttit vid en dator alls.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Har semester i nästan 6 veckor. Var ledig 1 vecka i juni + hela juli (förutom ett par dagar). Hittills har jag mest legat hemma och kollat på serier, hängt med en massa kompisar + haft två vänner från utlandet på besök i stan (en från USA och en från England) som jag visat runt i Stockholm och i allmänhet softat med. På söndag sticker jag till Rhodos i en vecka + 1 dag med min man. Ska bli så galet skönt att bara komma bort från hemmaplan ett tag. I övrigt har jag inga andra planer, bara häng och spontana grejer. Däremot, även om jag har drygt två veckors semester kvar, så känns det som att jobbet redan börjar hägra. Känns så jävla surt att ha den känslan, varje kväll innan jag ska somna känns det som att jag ska upp och jobba imorgon - även fast jag varit ledig i snart 3 veckor totalt hittills. Konstigt och störigt. Men skönt att vakna på morgonen av sig själv och veta att man kan göra vad man vill, när man vill, hur man vill :)
Jag jobbar min sista dag imorgon, och har sedan två och en halv veckas semester. Har egentligen 6 veckor från jobbet per år, men har bara varit anställd sedan januari, så det får räcka, kanske tar ut lite mer semester under hösten om jag är kvar då. På söndag åker jag till Rhodos i en vecka + 1 dag med min kvinna. Första gången i Grekland, och det känns lagom att besöka landet när det står på knäna. Veckan efter det är ganska öppen men jag kanske åker förbi mitt gamla Götlaborg en sväng om någon av mina vänner behagar att vara i stan då..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Moderator
2011-07-13 04:13
Det enda jag egentligen ska göra i sommar är att vara hemma och försöka få min kropp att fatta att den är sjuk så den kan sluta fucka sig hela tiden, förmodligen deppa över att sista Harry Potter filmen släpps också. Ska försöka vara ute mer(säger jag alltid, lyckas sällan). Mitt liv inte så socialt alls, inte heller speciellt roligt. Det enda jag sett framemot den här sommaren är Harry Potter, inget annat känns lika värt att se framemot. Så, nån som kan komma på vad man kan göra som asocial person i Stockholm? Att hänga ute med vänner är uteslutet, då jag inte har speciellt många och träffar knappt någon av dem.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Sticker till Roots imorgon och sen London i Augusti där jag kommer stå med Man C's klack borta mot Tottenham! Kommer bli galet! Sen börjar skolan igen och är bra taggad på det!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
friktion P25 + phatie Fasiken vad nice med Grekland.. sincedayone P21 Kanske vi ses där :) var och införskaffade oss en bandare igår.. Måste bara fixa musiken idag :S annars blir det gamla band från -08 . bzzRasselbzzkss. Trixig-person3 F14 Det var lite därför jag droppade tråden, Folk kan typ tipsa insperera varann vad man kan göra för tunga grejjer i sommar.. Spetzielt om man har dålig utomhusfantasi. Brazen Galen festival sommar för dig i varje fall :D. Allt e som d ska och brazen mår bra. ------------------ Låter som att det är många som har det nice i sommar iafall. Good 2 know.
CRIBBE Jupp, ska bli sjukt skönt. :)Trixig-person3 Den första aktiviteten som slår mig är: ta med dig en skön filt, en bok och lägg dig utomhus någonstans och läs. Eller sätt dig på en bänk i en park. Eller på en kajen/stranden vid något vatten. Om du inte vill hänga med någon men vill försöka komma utomhus lite så är ju böcker det absolut bästa (tycker jag). + att du lär dig en massa saker :)
Trixig-person3 F14 Att hänga ute med vänner är uteslutet, då jag inte har speciellt många och träffar knappt någon av dem. ^^ Är detta något självvalt, eller något som du egentligen skulle vilja ändra på?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Moderator
2011-07-13 11:26
phatie, låter bra faktiskt, har en bok om grekisk mytologi jag vill läsa ut. Tack! ^^ friktion, inte riktigt självvalt, men jag är ytterst försiktig med att försöka få kontakt med folk jag känner. Känner mig ivägen osv. Men å andra sidan är det ingen som hör av sig heller. Men anyways jag är asocial och har en person jag umgås med rätt ofta, men ingen av oss är speciellt fantasifyllda och hon har jävligt många fotbollsträningar, matcher, fotbollsläger och så. Så nånting man kan göra som max två personer?
Trixie, gillar du grekisk mytologi, måste du läsa Percy Jackson-böckerna. Man lär sig rätt mycket, dom är roliga, spännande och sorgliga på sina ställen. Så himla bra! Råkade kanske läsa om alla igen haha ^_^ Cribbe, njaae, det blev inte riktigt som det var planerat, tyvärr :(. Varken Hultan eller Öland blir av. Istället blir det antagligen en road trip norr ut, för jag har aldrig vart högre upp än Åre, så det kan bli skoj :)
Brazen aha otur, men det lär vara rriktigt nice upp i Norrland med. Fet natur och sen finns väl Europas största naturreservat där uppe. Eller du kankse är lite mer för glida in på lokal pubben och droppa linen vad händer här då?!
CRIBBE Leta efter en blåvit DGK-keps!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Cribbe Haha njae, inte direkt naturen som lockar. Mest städer isf. Men vi får se lite vad som händer. Planen är att vi ska packa med oss vad man behöver: tält, sovsäckar, madrasser, kläder, triangakök, alkohol osv. Sen ska vi skriva ner massa städer norrut på lappar, lägga det i en hatt, dra en stad och sen se vad man kan se/åka förbi på vägen dit. :)
Moderator
2011-07-13 23:06
Tycker att du ska besöka sthlm Brazen! Eller åtminstone åka förbi^_^ så jag får träffa dig, haha. Jag diggar grekisk mytologi, ska kolla upp de böckerna! Tack för tipset^^
Ujuj vad folk ska åka å ha sig, vad kul. Ajja, blir Emmaboda om två veckor iaf. Fifaan va gott med festival, ska röjja som en gris :D Sen blir det Stockholm någon helg å aah.. hmm öl och chill osv sen ba
sincedayone P21 tappade du den där förra året eller ? :P Är väl inte så stort där? Brazen F21 låter nice hur länge ska ni vara upp i d norra delarna då?
Friktion + Phatie: Går erat flyg 15.30 från Arlanda?
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Trixie, jaa, hade vart så sjukt kul att träffa dig! Får hålla tummarna att jag kan svänga förbi där! :D. Läste precis klart sista boken i serien, igen, och åååh. Funderar helt seriöst på att börja läsa första boken igen... (A) Cribbe, vet inte riktigt. Verkar som att vi kommer åka 17 eller 18 typ. Måste vara tillbaka i Göteborg 25e för att hämta fadern min från flyget. Hans bil vi ska ha så :P
Fan trixig vi har samma sommar då förutom att min kropp funkar är bara toppen som är lite skev
I.C.T.W Ill be heading out soon
Moderator
2011-07-14 23:20
Brazen, hoppas det!^_^ Hahaha låter ju asbra? Måste kolla upp! Så fort jag kan(orkar)(: Doggsonlol, nice! har ingen fungerande skalle heller så^_^ härligt att jag inte är helt ensam om det iaf(låter elakt)! Hahaha):
WTF? Är Collie Buddz vit? Visste jag fan inte! :S
At the gates of Eternity...
Ponty0ne Haha nä, senare. Ska du också dit alltså?
Ska bara ta det lugnt på hemmaplan, känns skönt att inte ha någon resa bortåt planerad. Det blir balkongen, jag och förhoppningsvis trevligt väder årstiden ut.
ska till Finland imorgon, hejdå
phatie: Japp. 15.30.
Ponty0ne : vart på Rhodos ska du hänga då?
Jag har jobbat ganska mycket som frukostvärdinna på hotellet som jag är timanställd på, åker nästa helg till Visby för driva vandrarhem som jag har gjort sen 2008 men är bara där v.30 för jag har lust att göra något annat. Hade lite jobbiga gäster förra sommaren så jag ville ta ett break, så min mamma fick ta hand om de i sommar. Fast just v.30 kunde hon inte så jag åker ner och hjälper henne. Sen ska jag få jobba lite på t-shirt store. Annars är jag rätt sugen på Stockholm, bästa staden på sommaren. Åker nog en sväng till Paris också.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Väntar iofs ivrigt på Truckförar jobb på volvo, så de är typ min största önskan i sommar att jag blir anställd. Men jag tror att jag har rätt bra försprång tanken på att jag är tjej. Gjorde dock bort mig lite på arbetsintervjun men han sa att han var sjukt nöjd med den. Så de kanske inte gjorde så myclet.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Trixig-person3 F14: Misery loves company brukar man väl säga :)
I.C.T.W Ill be heading out soon
phatie: Jag åker ner med 2 polare mest för att dricka alkohol såatte.. stranden på dagen, bargatan på kvällen antar jag! Nidå?
Jobba, skita, sova, äta och runka
Varför Ska man älska när man inte blir älskad tillbaka??
Ponty0ne : min fråga gällde mer vilken stad på Rhodos :)
BC99 P28 varje dag ska man lära sig nått nytt :D. sincedayone P21 Hittade kepsen,bara det att den gick åt fel håll :P. Fet verklighetsflykt, diggade festivalen som fan. Kom hem som hippie igår :D DoktorDöd P23 Skön du är, balkonglivet får man inte glömma.