I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Sökes] Samåkning Göteborg(sområdet)-Borlänge (P&L)

Övrigt - Blandat

   

2011-06-13 21:12

[Sökes] Samåkning Göteborg(sområdet)-Borlänge (P&L)

Hejsan Whoa!

Nu är jag inte helt säker på om detta ligger rätt, eftersom reseforumet är borta. Men jag chansar, ligger det fel får mod/admin gärna flytta på tråden.

Vi har kollat på www.samakninng.se, men tyvärr inte hittat något.

Jag, och så många som får plats (typ en person till) söker någon/några att samåka med till Borlänge från Göteborgsområdet. Vi är två skötsamma flickor som är 20-21 år, båda har körkort och hjälper mer än gärna till med körningen. Vi har minimalt med packning, eftersom vi ska sova i sovsal under festivalen (vi ska jobba som funktionärer, alltså kommer vi vara relativt rena och hela vid festivalens slut), så det blir väl på sin höjd en bag och ett par systempåsar per person. Båda av oss är sociala och gillar att träffa nytt folk.

Självklart betalar vi vår del av kostnaderna :). Skulle skriva någonting mer här, men min syster ringde och störde mig och nu glömde jag helt bort det...

Släng iväg ett PM eller skriv i tråden om det låter lockande (eller vad man nu än ska säga).

Fridens!

Ps. Hahaha, låter som ett inlägg från kontaktannonstråden!

"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan