I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Alkis = tjockt hår

Övrigt - Blandat

2011-05-24 14:22

Alkis = tjockt hår

Tja har tentavecka och när jag sitter o pluggar så brukar ja komma o tänka på en en del skumma grejjer.

Asså har det inte slått er att dom flesta alkisarna ofta har, visserligen ovårdat, men ofta tjockt hår? Iaf här i jkpg, om man går på juneporten så har typ 4 av 5 tjockt hår som är alkisar. Om man kollar på dom "vanliga människorna" så e de en mkt större andel som har skalliga huvven, syftar mest på vita. Asiater brukar ju inte bli tunnhåriga i samma utsträckning osv...

Så ligger det nått i detta? Kan de ha nått med alkoholen att göra eller helt enkelt att dom inte har råd med schampo?;)

Klart gener o shiet spelar in men kom igen:P

aja inte så jätteseriöst men en kul funderare, vad tror ni?

Haters gon' hate...
Poet

2011-05-24 14:24
Hur ofta tror du dom riktiga lirarna duschar samt sköter om sitt hår i övrigt? Ogräs växer ju galet om man inte kuttar det
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-05-24 14:52
:D Ogräs växer juh galet om man inte kuttar det!

Det blir kallt så att håret behövs som en mössa... Det blir inte lika kallt på ett kontor.. Sen så sliter man väl av sig håret åt alla räkningar och allt stress som inte en alkis lider av. Då d är fulla och är på samma festival året runt. Ska kolla hur det är med ligan hos mig.. Det är väl iafall ett 50 tal som hänger där jag bor.
vissa kanske är beroende av andra saker men tror den större delen "njuter" av alkohol.
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2011-05-24 14:58
jag jobbade i 4 år på ett äldreboende för aktiva, kroniska alkoholister, det bodde 127 pers där och jag vill påstå att tjocklek på hår varierade lika mycket som det gör bland folk överlag.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2011-05-24 14:59
du tror inte det kan vara så att de du ser inte är så gamla som du tror att de är utan bara jävligt slitna?

2011-05-24 15:17
tror Kaal har rätt, alkisar har rätt tjockt hår.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-24 15:24
öl innehåller mycket b-vitamin, hår å naglar är b-vitamin

öl=hår

//Yde - myth confirmed
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2011-05-24 15:28
äldre alkoholister brukar få b-12 dagligen, för att motverka delirium och alkoholdemens, vet inte riktigt om vitamin b och b12 har något med varandra att göra dock.

jag tror dock med det handlar om att de gamla rasen man ser inte är så gamla som man tror, livet de lever sliter på kroppen.

2011-05-24 15:38
nädå de gör det inte, frisk luft varje dag osv. tror mest de har fint och tjockt hår just pga ölen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-05-24 15:39
Hehe Bjäär hann före mig :)
At the gates of Eternity...

2011-05-24 20:49
alla b-vitaminer är bra för hud och hår,

men jag vill mest veta vart alla dessa alkisar finns med tjockt hår? Jag ser bara tunna, flottiga, risiga frisyrer i dessa gäng... Nåt speciellt med jönköping eller?

2011-05-24 20:53
Tror det är mer att deras hår är ovårdat och trassligt, hade de kammat sig så hade det nog inte varit lika tjockt. Dock har du en poäng, öl (inte dricka utan duscha i) är jättebra för håret och får håret att växa mer och bli starkare
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid