I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Storlek på penis (komplex)

Övrigt - Blandat

2011-05-11 17:39

Storlek på penis (komplex)

Vet att man inte ska noja över sånt här, och att det finns många trådar om det och blabla, men eftersom jag har så dåligt självförtroende så behöver jag bara veta om storleken på min gurka är "för" liten. Ända sen jag fick reda på att jag har under medellängd så har jag nojat och funderat på om jag kan tillfredsställa tjejer med den eller om dom blir besvikna på något sätt. Får tankar som "tänk om alla bara har låtsas-stönat när vi haft sex) osv.

Den är ganska exakt 13 cm lång, och 10-11 cm i omkrets. Har läst att det är olika beroende på hur trång tjejen är osv men på ett ungefär, är det för litet för att göra det skönt för en kvinnlig bekant?

Sen en annan fråga. Ska förmodligen ha sex med en tjej som nyss varit i ett förhållande. Har sett hennes Ex's stake när vi var i samma omklädningsrum i plugget så vet att han har ganska stor till skillnad mot mig. Känner tjejer direkt när någon har mycket mindre penis än dom är vana vid, eller är det bara en själv som är så jävla osäker?

Får väl hoppas på något seriöst svar iaf..

2011-05-11 17:45
Det handlar om 2cm jämfört med medellängden (i Sverige). Så den är inte så liten som jag förvänta mig när jag läste rubriken, trodde det handla om under 10.

Inget att ha komplex över.
Don't!
Rappare

2011-05-11 17:47
Skönt att man har den mytomspunna flashback-kuken! 30 slak i isvak BRÄPP!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-05-11 18:01
Det handlar om 2cm jämfört med medellängden (i Sverige). Så den är inte så liten som jag förvänta mig när jag läste rubriken, trodde det handla om under 10.

Inget att ha komplex över.

Självförtroendet höjs direkt för såna svar hehe, tack.

2011-05-11 18:16
om du gör det till en stor grej så lär det ju smitta av sig automatiskt till tjejen du sätter på.
sen visst, klart det blir skillnad om hennes ex var antingen sincedayone eller jag själv, men annars så är det inga problem om du inte själv gör det till en stor grej genom att tappa självförtroende pga det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-11 19:19
Tänker du "nä den här bruden går inte att tillfredsställa" bara för du har mindre kuk än hennes ex så lär det bli så, bara för han har en stor grunka betyder det per automatik inte att han var bra i sängen..

Skönt att man har den mytomspunna flashback-kuken! 30 slak i isvak BRÄPP!

haha, flashback kuken..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Groupie

2011-05-11 20:19
Intimiteten/närvaron och jämställt sex är mer avgörande än storleken. Det säger iaf alla de tjejer jag frågat..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-05-11 20:26
ok, låt oss vara ärliga.
har du liten kuk så kanske de inte är så att den , storleks mässigt, kan tillfredställa din tjej.
men du får hitta på nån lösning isf. bli kung på att slicka fitta, ta henne i röven eller typ komplettera med ett finger eller nåt.

sen handlar de självklart om ifall tjejen är så tight och spänd att hon skulle känna ifall du stoppade en tops i henne, eller om hon behöver en ordentlig kuk för att kunna känna ordentligt.. hhaha :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-11 21:30
Det tar väl typ 4cm att kunna få dem komma eller nåt? Eller är de bara skitsnack?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2011-05-11 21:51
Intimiteten/närvaron och jämställt sex är mer avgörande än storleken. Det säger iaf alla de tjejer jag frågat..

Det låter som några riktiga torrbollar. Det här låter mer som dom tjejerna jag känner:

ok, låt oss vara ärliga.
har du liten kuk så kanske de inte är så att den , storleks mässigt, kan tillfredställa din tjej.
men du får hitta på nån lösning isf. bli kung på att slicka fitta, ta henne i röven eller typ komplettera med ett finger eller nåt.

Har hört (av en brud) om en kuk som var så liten att den faktiskt inte kändes, men den var typ som ett lillfinger alltså ett par centimeter under 10 (erigerad) så det är ju en annan femma. Den snubben var tydligen också fett kaxig och hade lite för bra självförtroende vilket gjorde att han inte ens försökte kompensera för sin lilla vinbladsdolme.

Tror f.ö. att det är bra att vara bra på det AdaliA F21 snackade om oavsett kukstorlek, tror inte det är många brudar som bara vill pumpas helt monotont.

2011-05-11 22:03
Tack för svaren.

Men glömde säga att jag aldrig fått någon tjej att komma vid samlag, vilket också stärkte osäkerheten och funderingarna på storleken. Har legat med 5 tjejer och aldrig fått någon att komma :(

Kanske beror på att jag är dålig i sängen, men tycker jag kör olika varianter hela tiden osv och kan inte komma på några fler tillvägagångssätt för att få tjejer att komma. Inte vid samlag i alal fall, men oralt funkar väl.

2011-05-11 22:56
Allt handlar om att lyssna på tjejen, sålänge hon inte är en screamer som skriker för allt, så hör du ju på henne vad som får hennes båt att gunga lite extra-

Fråga tjejen rakt ut när ni har sex och det är dags att byta ställning om hon har nån speciell favorit, eller trick för att komma även vid sex och inte bara oralsex.
Det bästa är faktiskt att fråga!

Bättre liten och rapp, än stor och slapp, kom ihåg det!

Rappare

2011-05-11 22:58
Det tar väl typ 4cm att kunna få dem komma eller nåt? Eller är de bara skitsnack?
- Tror det är skitsnack då att komma för en kvinna är SJUKT jävla individuellt, men har hörde något av en polare som knullade en kille, och killen hade tydligen 7 cm dase med erektion, och hon tyckte det var sjukt skönt, tydligen!
Wurrup?

2011-05-11 23:02
G-punkten sitter inte flera meter in i en tjej,
det är nog den de tänker på ...

2011-05-11 23:35
Sen är det ju inte alla tjejer som kan komma vaginalt. Klitoris finns ju av en anledning ;)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2011-05-11 23:55
Mannen, att du inte får tjejer att komma vaginalt är du långt ifrån ensam om, oavsett storlek. Sen så har inte tjejen sex med din kuk utan med dig, en människa. Du har målat fan på väggen helt utan anledning, skärp dig! Du duger nog bra som du är för de flesta tjejer ska du se.

2011-05-12 00:27
hahaha. Skit rolig kris ju.
Fast de e lugnt, din pillesnopp är säkert normal.

2011-05-12 19:23
Blev att tänka på en grej. När man fingrar en tjej så stönar dom ju ofta, och mitt längsta finger är ju knappast 13 cm långt och 10-11 cm i omkrets men dom verkar njuta ändå. Kör iof oftast med 2 fingrar men det är ändå mindre än min dase så borde väl vara lugnt.
Battlerappare

2011-05-12 19:45
Mannen, att du inte får tjejer att komma vaginalt är du långt ifrån ensam om, oavsett storlek. Sen så har inte tjejen sex med din kuk utan med dig, en människa.

Poet

2011-05-12 19:54
Spelar ingen roll på 13 cm då standard ligger på 15.

Du får väl se till att värma upp henne tillräckligt med tunga/Finger.

Tänk på att vissa ställningar funkar bättre än andra också då du kan komma in djupare beroende på hur du kör.

Har du knas med att du kommer för tidigt så lär känna dig själv och hur du funkar i en sex situation så vet du när det är dags att sakta ner lite, då kan du oftast fortsätta väldigt väldigt mycket längre.

Sex är absolut ingenting att vara nervös över, jag brukade vara det men det handlar också om vem man har sex med.
Tänk på att det ska vara roligt samtidigt som skönt för båda så kommer det gå skitbra

Whoa är fullt med intressanta topics idag
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-05-12 20:04
Du har inte legat med någon innan eller?
Battlerappare

2011-05-12 20:06
Eller så börjar du med att slå henne, sägs ju funka. SHOW THE BITCH WHO'S BAWS

2011-05-12 20:36
Doggsonlol, tack för svaret

Du har inte legat med någon innan eller?

Vet inte om du riktade dig åt mig, men har legat med 5 stycken. Om du sen undrar hur det har gått med dom så är det väl sådär. Eller det har väl gått bra men har alltid varit osäker på om dom stönar av njutning eller att dom stönar för att slippa den tråkiga tystnaden.

Men fick mycket bättre självförtroende av vissa svar här så borde kännas bättre nu under en sexakt :)

2011-05-12 20:42
Tror jag kommenterat exakt samma sak på någon liknande tråd för länge sen, men here it goes:

It's not the size of the boat that matters, it's the motion in the ocean!

2011-05-12 21:45
den som påstår att storleken inte har betydelse ljuger.

sen verkar de ju inte direkt som att du har en pytte-kuk så du borde nog sluta nojja över storleken och slappna av istället för att fundera på om ifall tjejen stönar för att de är skönt eller bara för att slippa dig. :)

2011-05-12 23:34
Det är klart att tjejer lägger märke till och har åsikter om storleken på en killes snopp. Precis som män lägger märke till och har åsikter om t.ex. tjejers bröststorlek.

Låt säga att du är en man som är svag för riktigt stora pattar. Inget fel i det. Om du då har möjlighet att ligga med två tjejer, varav den ena har a-kupa och den andra d-kupa, vad väljer du då? Ja, allt annat lika är du mer intresserad av d-tjejen.

Men innebär det att du inte skulle kunna ha bra sex med en tjej som har a-kupa? Eller att du skulle göra slut med en tjej du är förälskad i för att hon har a-kupa?
Jag tror att det det är en försvinnande liten minoritet män som resonerar så, och på samma sätt har jag aldrig hört om någon tjej som gjort sig av med en kille hon tycker om enkom för att han har liten kuk.

Jag gillar f.ö. att Adalia rekommenderar en tur i tvåan som komplement=)

2011-05-13 00:34
Fast, det är skillnad på att ha små bröst än att ha liten kuk.

Om vi säger så här då, att du får välja på att ha sex med en tjej med riktigt slapp fitta eller en med tight. vad väljer du då?

Det är klart att storleken har betydelse när de kommer till stoppainsnoppensex,
annars kan man ju lika gärna hänge sig åt pettig och oralsex istället.

Sen är det ju väldigt olika från person till person vad man gillar och njuter mest av.
Men jag har ALDRIG hört någon tjej som sagt att dom varit nöjd med en liten dick.
Antagligen för att killar som har små dickar antingen är så pass självgoda oavsett, så dom skiter fullständigt i tjejens njutning. eller för att dom varit så osäkra att dom inte vågat styra upp med att trycka in ett finger samtidigt typ.

Men nu snackar vi små kukar, typ kines kukar.
Och trådskaparen verkar inte direkt ligga på den nivån..
Han verkar bara vara lite för nojjig för att kunna njuta av att ha sex.

2011-05-13 01:40
Eller det har väl gått bra men har alltid varit osäker på om dom stönar av njutning eller att dom stönar för att slippa den tråkiga tystnaden.

1, DUDE Den tråkiga tystnaden är också nått som du har ansvar för att bryta. Berätta för henne hur hon känns för dig, hur våt och varm hennes fitta är runt din hårda kuk, Hur duktig hon är som gör sig så våt för dig, att du gillar att känna hennes kropp mot din osv any thing goes. Snacka snusk är awesome! kan va lite jobbigt så där ibörjan så att säga sådant som "du gör mig så hård" är ganska oskyldigt och går inte att sabba.
Men kom ihåg att det inte funkar att vara osäker i rösten när du snackar snusk.

2, Även om din kuk kanske inte är den maffigaste att kolla på så måste du lita på dig själv att den funkar fint när den väl är i fittan. För har du inget självförtroende när du knullar så spelar det fan ingen roll hur din kuk är, sexet kommer suga hursom,
Försök inte att kompensera med fingrar osv blir bara fel i ditt huvud då. slicka fitta är awsome, men gör det för att du vill och inte för att du känner att du måste pga din balle. Lita på kuken

Sen en sista pryl, Fokusera inte på att få henne att komma, Ha sex därför att det är roligt, sex ska vara roligt. Om du gör det till den episka questen efter orgasmen så kommer sexet suga.

2011-05-13 01:55
Och en sak till innan jag loggar ut. Googla upp några simpla ställningar där du kan tränga in som djupast eftersom den inte e så lång. allt finns ju på internet så borde inte vara så svårt att hitta.

Cheers
Battlerappare

2011-05-13 08:27
Hur duktig hon är som gör sig så våt för dig

haha wtf

2011-05-13 10:02
Lita på kuken

2011-05-13 11:06
Exorsixten: Tack du gjorde mig kåt...

2011-05-14 17:30
Krossad anka kanske inte. vet det låter lame när man skriver ner det. Men i rätt kontext så kan mycket funka beroende på hur man säger det.

2011-05-14 19:01
Skaffa dvärgbrud
 http://www.myspace.com/murderdem

2011-05-14 19:05
Ha sex därför att det är roligt, sex ska vara roligt.

enough said :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent

2011-05-14 19:09
Sex ska inte vara roligt! Det ska vara kladdigt och göra ont!
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-05-14 19:13
Dopeness

Låt mig gissa, dina tjejer queenar dig tills du spyr? :)

2011-05-14 19:45
Lita på kuken
Producent

2011-05-14 23:40
Vettefan va queena är-men säkert gör dem det.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-05-15 00:26
Jag trodde aldrig jag skulle kommentera i en sån här typ av tråd men wtf Whoa är ju iaf dött, så...

Det intressanta med er tråd är egentligen att ni alla pratar om ett begrepp ni inte ens har gett er på att definiera. Vad är egentligen en liten? Är det under 10 cm?

Sen angående vad någon ovan nämnde... Hypotetiskt sett skulle 2 cm mindre än medel kunna vara litet, det beror ju faktiskt på inom vilket spektra majoriteten ligger (för den som inte greppar vad jag menar kan man enkelt förklara det som så att det knappast är som så att det är lika många procent som har 3 som 4, 5, 6, 7 (osv) cm)...

2011-05-15 04:28
Queena = sitta på ansiktet i en dominerande ställning. Tjejerna rider ditt ansikte typ, ^^

Sen så beror det lite på vilken tjej det är också, en superliten taiwanestjej kanske inte ens vill ha medel utan föredrar mindre storlekar.

2011-05-15 06:15
vafan var det som hände?

2011-05-15 11:52
fuck yeah queena rules:) visste inte att det där hade ett namn, jag går bara med på skiten hehe

jag förstår inte er killar, eller jag förstår er men samtidigt förundras jag av er ignorans för hur kan man om och om igen ställa en sån här uttjatad fråga. Hur föredrar ni en tjejs fitta, slapp eller tight? Av samma anledning som vi väljer tight så väljer ju de flesta tjejer en kuk i normal storlek eller större...av den enkla anledningen att förutsättningarna för bra sex är större. Fan grabbar ni har väl tjejpolare liksom? ni hör väl hur dom pratar om killar dom knullar med, vad dom sågar, vad odm gillar osv...

till TS: keep on fucking dude o sluta bry dig om tjejerna kommer medan du knullar, inte för att jag har knullat med värsta antalen men det är få tjejer som kommit av sex och endast två så har kunnat komma vaginalt. Så det är inte så illa som du tror eller så är vi båda värdelösa...jag väljer det förstnämna för psykets skull:)

2011-05-15 11:54
ett tips till: Bli en mästare på att slicka fitta (det gäller nog alla egentligen) för det finns ingen kvinna som inte uppskattar en förstående manstunga som ger sin bästa hjälpande hand. Jo när jag tänker efter så finns det faktist EN kvinna som inte gillar det, jag är fortfarande arg för det....får nog gå till duschen o grunka!
Rappare

2011-05-15 14:51
Jo när jag tänker efter så finns det faktist EN kvinna som inte gillar det, jag är fortfarande arg för det....
Co-sign, jag blir frustrerad när jag inte ens får gå ner och liksom visa vad jag går för.
Poet

2011-05-15 14:57
Fan vad awesome att det heter queena! Lolerz.

Du kan ju testa använda fingrarna och böja dom lite inuti tjejen, t.ex långfinger och ringfinger med handflatan uppåt, om du förstår hur jag menar? Lite sådär som om du ska försöka kittla inuti. Uppskattas det så höj tempot alternativt styrkan.
What I said, yo!

2011-05-15 15:05
jag läser inte ens ovanstående men...
jag har NOLL koll på vad 15 eller 10 cm i snoppstorlek är.
Oftast har jag bara koll när den är FÖR stor, när man liksom känner på den innan den ska in. Då blir jag för det mesta rädd och så hittar man på nån ursäkt.
Men är den i det mindre laget så kan man lika gärna testa, det kan ju inte göra ont liksom.
Jag har varit med killar som haft ganska "liten" i jämförelse, dessa har varit sjukt bra i sängen. Det verkar som att de som är "större" har fått för sig att det räcker. Att vi ska gilla läget så sjukt mycket eftersom han fyller upp både mig och göta kanal. Nej, så funkar det inte riktigt.
Det är teknik. Har man mindre av något får man ge mer av något annat.
Så oroa dig inte.

Och till er som inte får lov att gå ner, hon är förmodligen nervös eller har något att dölja. För som ni säger, det finns nog INGEN som inte gillar't.

2011-05-15 16:09
Nä jag har faktist aldrig varit med om någon som inte låter mig gå ner, kvinnan ifråga njöt inte det minsta (det verkade som att hon inte kunde slappna av) så jag gav upp efter några försök. jag menar är man van vid "ooooooooooooooooooooooooooooohhhhhwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jag ska skaka tills jag knäcker nacken av dig manshora" o sen får ----------------opepp---------------silence---------------------------- då tappar en stackars pojk som jag intresset såklart.
Battlerappare

2011-05-15 22:01
Vice släppte ju en guide för att slicka fitta för några år sen, går säkert att fynda på internet vid det här laget.
Mycket... givande.

Moderator

2011-05-15 22:35
Hahaha jag var ju tvungen att leta upp guiden och läsa den. Mycket underhållande läsning!:D
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator

2011-05-15 22:37
These are the most fun because you can be creative. Pretend your tongue is the bad cop and the clit is the guy who killed your partner. Separate him from his buddies (the lips) and suck him right up into your mouth. Now he’s on your turf. Keep him erect by creating an air-tight vacuum chamber in your mouth. Slap the little bugger upside the head with one big tongue bonk. He’s not going to tell you shit because he’s a clit and he has no idea what you’re talking about, but kick his ass anyway.

Sjukt kul :D
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick