I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gå ensam till krogen i helgen.

Övrigt - Blandat

   

2011-03-31 22:41

Gå ensam till krogen i helgen.

Vet att det finns trådar om liknande, men det var från 2004 osv så synen på detta kanske har förändrats.


Aja, det kommer bra artister till krogen i helgen för en gångs skull. Jag blev såklart grymt sugen att dra dit och har taggat hela veckan, som jag oftast brukar. Problemet är att ingen jag umgås med orkar dra dit. Jag har aldrig gått själv till krogen förut, tycker det känns som om alla tänker "kolla nörden som inte har några vänner". Jag har värsta deppig känsla nu, och vill inte stanna hemma en sådan kväll bara för att några polare inte orkar. Fel grej som hindrar mig.


Så jag undrar vad ni som gått på krogen ensam någon gång tyckte hur det var?
Visst man träffar nog några man känner men att inte kunna hålla sig till en viss person om man säger så, känns lite konstigt och ensamt. Jag är ingen vild person som pratar med alla, så jag är ganska rädd av att jag kommer stå själv någonstans under kvällen.



Men hur var det för er som gått ensamma?
Är det så farligt som det låter?
Tänker folk verkligen att man inte har några vänner eller dylikt om man sitter ensam vid ett bord inne vid dansgolvet ibland under kvällen?


Såg en för några veckor sedan som satt ensam men tänkte inget speciellt om honom liksom. Men berätta hur det var, måste bestämma mig i morgon :)