I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Seriöst, vad fan är det för fel på många snubbar ute?

Övrigt - Blandat

   

2011-03-28 03:30

Seriöst, vad fan är det för fel på många snubbar ute?

Oräkneliga antal gånger när man är ute med tjejpolare så börjar en eller annan snubbe leka tarzan. Så sjukt trött på detta fenomen. Här i Oslo har det hänt så många gånger att jag snart tappar räkningen. Så sjukt respektlöst! Vad snackar jag om? Jo, hur många snubbar bara säger och gör vad de vill med främmande tjejer på de mest respektlösa sätt. Många gånger har dessa situationer nästan slutat i bråk, andra gånger så har det slutat i det.

Exempel:

Var ute med en tjejpolare, hon gick före mig på gatan så snubbarna såg mig inte och en snubbe ropar på spanska (för att de säkert trodde att hon inte skulle förstå):

- Ohh, jag skulle vilja knulla den där horans fitta!

Jag bad honom gå hem och knulla sin slitna morsa istället och det blev jidder.

Samma tjej efter ett uteställe, en alban säger till henne när hon går ut:

"Hey come to daddy eller ngt liknande. Ohh, ok forget it then you fucking whore"

Sen börjar han rabbla svordomar på albanska och leka tuff inför sina polare, jävla dvärg liksom. Häftigt att prata på ett främmande språk liksom, det kan nog de flesta i dagens samhälle? Så jag sa ett par väl valda ord tillbaka till honom på ett språk som inte HAN förstod.

En annan gång sitter jag med 3 tjejkompisar och en stor jävel sätter sig ned och tar på en av tjejerna och säger att hon SKA med honom ikväll på engelska. Hon svarar:

"If you touch me again I will kill you, do you understand? I will take your head off!"

Och det blir jidder.

Eller varför inte den gången en snubbe spottar en tjej i ansiktet för att hon inte vill prata med honom? Eller när jag såg hur en snubbe på en salsafest tar en annans snubbes fru på brösten helt sonika och hela stället exploderar, han fick så mkt stryk att jag vet inte vad. Eller, eller, eller.. Osv osv osv..

Så jävla trött på den här skiten alltså, går knappt att gå ut längre och bara ha kul utan att några pajaser ska leka lattjo lajban och tro att de kan säga och göra vad de vill. Fattar de inte att någon gång så kastar de läpp lite för vitt och brett och plötsligt så har de kallat lokala juggemaffians ledares tjej för en skitig hora. Då kanske personen hamnar på sjukan istället. Frågan är vad fan tänker dessa snubbar med? Är det dålig uppfostran som gör att de saknar respekt för andra och då speciellt tjejer? Har de ingen självbevarelsedrift? De kommer ju att åka på så mkt stryk en vacker dag när de tjafsar med personer som är helt labila..

Ofta följer detta beteende denna modellen:

- Yo yo yo snygging, ska du med på efterfest eller?

- Nej tack.

- Dra åt helvete då din smutsiga hora!

Fråga till tråden:

Upplever ni också ofta att det är såhär när ni går ut? Shit, själv asså är det typ var tredje eller fjärde gång man är ute med tjejer (tycker fan ärligt talat synd om er) som det är ett eller annat rövhål som tror han kan göra som han vill. Har ni polare som beter er såhär? Gör några i tråden det själva och isf varför? Som en parentes så var det bara slumpen att exemplena hade personer med invandrarbakgrund, jag hänger oftast på uteställen där det är en salig blandning av allt och umgås oftast med personer från annan härkomst. Har sett lika många drängfulla slödder som råkar vara svenska eller norska som gjort liknande saker. Så börja inte tråden med någon torftig gammal 90-tals diskussion om att vissa kulturer är macho och blah blah. Jag har iaf inte sett någon större skillnad. Kanske att polarna med muslimsk bakgrund generellt är lite artigare och mer respektfulla mot tjejer men de dricker ju inte heller. Är det alkoholen som är boven här eller?

Sorry för att det blev en bok.

//