I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

inget är roligt vad gör man då?

Övrigt - Blandat

2011-03-11 13:29

inget är roligt vad gör man då?

Är så sjukt uttråkad i livet, inget är roligt ska till malaysia om mindre än 2 veckor, är inte ett dugg intresserad av att jag ska åka. såå frågan är vad gör man när ingenting är roligt? och då menar jag verkligen INGENTING,

Poet

2011-03-11 13:30
Du inser att du har funnit insikt i vad livet handlar om fortsätter ha tråkigt, det blir inte mycket bättre än Super nintendo och Turtles tiden.
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-03-11 13:34
leelee : bor du i stockholm såfall : Ta en kaffe öppna fönstret åt det hållet du u har solen tänd en cigg tänk igenom vad du skriver, DU ska till malaysia va där 09 och de är hur phett som helst där! Må bra av solen1

Surfar runt med min Mac !

2011-03-11 14:58

Du lyssnar på den låten och inser att det är sjukt roligt att lyssna på bra musik.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-11 15:06
Classic!
annars laddar du upp dig i solen. några strålar och ditt humör stiger som ett morgonstånd!
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2011-03-11 15:17
leelee

Om man märker att man inte tycker att nånting är roligt längre som man brukade tycka innan så är det ett tecken på depression. Äter du? Sover du?

Den där resan till Malaysia kan du ge bort till mig :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-11 18:12
vadå inget är roligt
umgås med vänner och de som får dig att må bra och bli glad
Groupie

2011-03-11 18:56
Droger är en lösning

2011-03-11 19:19
gggg_hatt

hehehehe opiater

2011-03-11 21:09
Jahaja droger näää, har klarat mig utan det i herrans massan år varför börja nu? Får i mig tillräckligt mycket sol, och vänner har jag knappt av mindre än 5 pers men som sagt allt är bara sjukt tråkigt och deprimerad är jag icke

2011-03-11 21:30
"deprimerad är jag inte"... nu börjas det.... förnekandet..

2011-03-14 04:14
Det finns tyvärr inget du kan göra, lev med det bara.
Bitches Ain't Shit

2011-03-14 09:54
Man blir inte roligare än vad man gör sig.

Förlåt.

2011-03-14 10:09
Håller med ovanstående. Har du tråkigt är det förmodligen för att du är en tråkig person. Kan du inte ens bli excited över att du ska resa till Malaysia så finns det nog inget vi kan säga här som kan hjälpa dig.

it is what it is. Granska dig själv och hitta problemet.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2011-03-15 16:33
Gör bankrån. Då kommer du få en kick. Lyckas du så kommer allt d roliga efter när du har massa pengar. lyckas du inte. jaa det blir nog inte tråkigare i fängelse. kanske t.o.m roligare än att bara ha mindre än typ 3 vänner o bara sitta i sitt rum. Du behöver jo inte gå ut. det är endå inte roligt o va ute..;)

Men helt ärligt så är det du själv som gör det tråkigt för dig. Du sitter o tänker att inget e roligt, då blir inget roligt automatiskt. Ge dig själv en fet lavet o gå ut o hitta på saker som är roliga, men lämna den där tänkandet hemma. Det där om att "ingenting är roligt".. hämta med dig en kompis. köp ägg o börja kasta på folk haha. bli barn igen
Intresserad av att spela in. Hör av dig......
TBB The Big Bang