I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min mamma hatar tatuteringar

Övrigt - Blandat

2011-02-18 19:42

Min mamma hatar tatuteringar

Det är inget som plågat mig på nåt sätt egentligen, men nu fyller hon jämnt snart och jag tänkte att som kompensation för de tatueringar jag har så ska jag gadda in ett hjärta som det står "Mamma" på. Kommer hon haja vinken? kommer hon uppskatta gesten?

2011-02-18 19:45
Hata är ju ett starkt ord, om hon nu hatar tatueringar så tor jag INTE de är en så bra idé.

2011-02-18 19:54
haha nej men hon är en sån gullig mamma, du vet "aaaaah herregud du har förstört din kropp" men nu är skadan redan gjord liksom. så det är i skenet av DET snarare än att hon hatar tatueringar.

Producent

2011-02-18 22:26
tycker det är en bra idé. har du redan massa kan du ju ändå tillägna henne en :)
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2011-02-18 22:40
"haha nej men hon är en sån gullig mamma"

Haha, låter underbart!

Ja men vafan, om nu så är fallet så tycker jag absolut att du skall göra en!;)

2011-02-18 23:09

Min mamma hade först talat om för mig hur dumt det är med tatueringar, och hur mycket jag kommer ångra mig om tjugo år, sen hade hon fällt en tår och gett mig en kram.
Följande dag hade hon berättat för alla kollegorna om det, och gjort det med stolthet.

Kör hårt, klart mamsen ska få en plats på din kropp!

2011-02-19 00:16
Samma med min bror. Han fick tvärmkt skäll för han hade redan gjort en ganska stor tribal på ryggen som inte e så överdrivet snygg. Sen kommer han till mamma och säger att han har gjort en till. Toffeln var på väg att flyga. Så drar han upp tröjan och visar att han skrivit hennes förnamn på bröstet närmast hjärtat. Hon smälte dirrrekt!

Tänker också att jag måste göra en tillägnad henne för att väga upp allt annat jag önskar mig i framtiden. Vågar inte göra nån innan jag flyttar ut tho...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-19 00:51
Toffeln var på väg att flyga.

hahahaha! Persia, det är sådär allt kommer hända i mitt huvud :)

2011-02-19 00:52
eller det är så jag tänker mig att det kommer go down menar jag.

2011-02-19 09:55
det tycker jag du ska. låter som en söt idé.

själv ska jag hylla min pappa och mina systrar med en tatuering på 5 inbundna böcker när jag väl kommer igång med min andra sleeve. för min mamma har jag redan ett märke på min kropp som visar att vi suttit ihop i 9 månader så hon får ingen tatuering. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2011-02-19 11:51
"aaaaah herregud du har förstört din kropp"

Hehe, exakt som min morsa :D
Redline!
Producent

2011-02-19 12:00
mammor SKA hata tatueringar! min morsa gör inte det, och det suger!
vill att hon ska sitta och jämra sig under köksfläkten och undra vad hon gjort fel, säga hur mycket jag kommer ångra mig i framtiden o.s.v... men hon tycker snarare att jag ska skaffa fler, för att "complete the look" så att säga. och då känns det genast mindre coolt att vara tatuerad!

Men för att hålla mig till topic, klart du ska göra en mamma-tatuering.
 https://soundcloud.com/jakkthemixer
Poet

2011-02-19 12:03
Hata är ju ett starkt ord,

Oh my God... *suck*.
At the gates of Eternity...
Toastare

2011-02-19 14:56
Min mamma är född 43, väldigt öppensinnad..men det sitter i att gaddningar är för "sjömän, kåkfarare och glädjeflickor"...ok, hon säger horor inte glädjeflickor ;)

Hon accepterar i alla fall mina tatueringar men skulle absolut inte uppskatta att jag gjorde en tatuering för hennes skull. Det är som att köpa något som man vet att en person inte gillar.
Sen är min mamma inte så lättköpt och jag visar hellre kärlek med handlingar istället för tatueringar när det kommer till min familj.
Pappa hade nog gillat om jag gjort en pappatatuering.
Jag skyller allt på Emma!

2011-02-19 15:08
BC99 hahah du spårar snart
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Poet

2011-02-19 15:25
DMAt: Big time! :-@
At the gates of Eternity...

2011-02-19 16:06
"Lets go fuckin mental!"

Moderator

2011-02-19 17:21
Jag tror att hon kommer uppskatta det =)
När jag senast var och tatuerade mig så gjorde jag en halvsleeve som täcker underarmen.
Men det fattades något nere vid handleden, det var för tomt där.
Då kom jag på att mamma fyller ju år imorgon så jag skrev "Mom" nere vid handleden som en liten "extrapresent".
Hon blev väldigt rörd när hon såg den och ville att jag skulle visa den för alla som var och hälsade på hos oss xD haha
//TW

2011-02-21 15:46
en kille som tatuerar ett hjärta där de står mamma.....
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Moderator

2011-02-21 17:01
blir inte hårdare än så
//TW

2011-02-21 17:37
Jag har en mammagadd, fast en ros. Hemmagjort skräp som måste fixas till iofs. Men hon blev då glad. Morsan har några tatueringar själv och gav mig presentkort på en studio så jag kunde göra min första. Annars håller jag med Jakke. Inte så jävla rebelligt när morsan sitter och hejar och propsar på fler. :)