Jag vet att man inte får hota och uppmana till ngt på whoa men..
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8529770.ab Jag har sån jävla lust att dra dit, vänta utanför rättssalen och sätta en kula i skallen på honom. Nej jag är ingen gangster, nej jag äger ingen pistol, men ge mig en och ställ svinet framför mig så skulle jag iaf överväga att skjuta kuken av honom. Har jag fel eller rätt? Och till admins och mods (och kanske säpo, haha) här, jag menar inte att jag kommer att göra det men jag gillar det scenariot i mitt huvud iaf.. Den jäveln alltså.. //
onekligen vidrig, men det är bättre att lämna sånt till rättsystemet alternativt deras föräldrar som förtjänar chansen att skipa "riktig" rättvisa.
grejjen är att om han inte får psykiatrisk vård så kommer han tas hand om när han avtjänar sin tid.. så du slipper offra din tid på kåken ändå..
mackan_sthlm Nu är det ju inte riktigt som på film heller. Pedofiler och våldtäktsmän sitter på egna knullisavdelningar och kommer inte i närheten av normala fångar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Livstid för sånna här brott tycker jag.
At the gates of Eternity...
Om du är någorlunda normalt funtad (alltså känner känslor som empati, skuld och ångest) så kommer du inte må bättre av att skjuta en annan människa, hur mycket du än inbillar dig att du skulle göra det. Dessutom skulle du få sitta för mord i minst 10 år. För övrigt mår de flesta pedofiler extremt dåligt över sig själva och sin sexuella störning att döden skulle vara en befrielse för många. Med andra ord skulle du troligtvis göra den här mannen en tjänst.
Redline!
dexter mode
Just because i stand over you don't mean you understand me
Jag har alltid velat tortera en pedofil/våldtäktsman... Alltså nu menar jag inte någon helg så utan under flera år, samtidigt som dom får dropp och sånt för att leva längre. Men varje dag hade varit ett nytt helvete för dom. Jag vet inte varför exakt eftersom jag är väldigt empatisk och speciellt förstående i olika sammanhang, jag förstår väldigt enkelt varför vissa gör som dom gör.. Men i det här fallet hade jag bara velat tortera skiten ur gubben.
http://www.myspace.com/murderdem
Jag anser mig också vara en väldigt sansad och förnuftig person men sånt här.. Blodet kokar asså.. Väcker såna sjuka hatkänslor så det inte är sant. Jag är för rättssamhälle och lagar och regler osv osv men om jag var ute och gick i skogen på en promenad en dag och hörde en liten flicka gråta i ett buskage, går dit och ser en man våldföra sig på henne sexuellt, asså.. Jag kan inte sitta här och garantera att jag skulle behärska mig såpass mkt att jag inte slår ihjäl fanskapet. Efteråt kanske man ångrar sig osv men i stundens hetta vet jag inte.
så jävla vidrigt.
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Mina polare o hans vän hittade en våldtäktsman, ok han genomförde inte skiten eftersom dom kom men dom såg honom förgripa sig på en typ 9-11 flicka...slog sönder honom totalt, polisen kom (ensam i bilen) sa åt dom att dra och att han inte sett ngt. rättvisa finns ibland ändå...händer ju inte så ofta dock! O nej jag ljuger aldrig...(inte på internet iaf)
jomen för fan tjejen var liten o skräckslagen...polisen frågade vad som hänt o hon sa att hon var livrädd o att han duden hade försökt saker och att dom räddat henne. Det var inte så mycket att diskutera men visst...i enlighet med lagen skulle han ju anmält men han kände nog likadant, särskilt om han var far.
Dina polare är fan hjältar mannen! Du måste säga det till dom ofta.
hehe träffar dom inte så ofta o har faktist inte tänkt på det sen han berätta det för två år sen eller ngt...kom precis på det! Passade in i ämnet rätt väl tyckte jag
Dom är äkta hjältar, hade dom vart mina polare hade jag köpt tårta och en kasse öl och spontanhälsat på dom bara för att fira röven av dom, haha.. Nej men det är nice att den lilla flickan undkom ett liv i antagligen rent helvete. Viss skada lyckades säkert den jäveln göra ändå som sätter traumatiska spår.
jo faktist dom gjorde vad alla säger att dom ska göra om dom träffar på någon...
lika grovt som att ladda ner en film numera...
Jag känner en snubbe som högg ihjäl en våldtäcktsman, dock torskade han för det. han var rätt ung när han gjorde det, han är ute nu o så.. detta var i Norge.. det är svårt att inte gilla hans handling där asså.. själv vill jag inte sitta inne men klart jag oxå känner hat som många andra mot dom dära äckliga människorna..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tänk när offren växer upp, några av dem lär ju ha en del psykiska problem djupt rotade i sig. Så kanske nån av de begår samma handling mot ett annat barn när de väl blivit vuxna. Och en annan arg internetkille kokar inombords och skapar en tråd om önskan om mord på nätet. Och cirkeln har gått ännu ett varv. Jag erbjuder inga lösningar, bara mat för tanke.
Skär av ballen på dom de räcker fint, det kommer göra så att dom ångra sig resten av livet
Antagligen visar det sig att han är psykiskt sjuk, vad innebär det? Kortare straff och "vård"? Helt ärligt förstår jag inte daltandet med vissa typer av slödder. Barn blir skadade för livet, hur svårt är det att bara låsa in idioterna (pedofiler som utövar sin sexualitet) för alltid? ...eller åtminstone hitta på ett ordentligt straff, i värsta fall får han ett "ganjasmuggling"-straff och det känns knappast proportionerligt.
Ska vi inte utrota lite andra undermänniskor när vi ändå är på gång? Hmm, jag lägger en röst för dreadsbollar som sitter på Whoa som får en skön känsla i kroppen av att tänka på att döda pedofiler eller... Folk som säljer knark till ungdomar, kanske? Om ni inte tror att svinet redan ångrar att han bara blir kåt av småbarn så kan ni ju götta er att han inte kommer ha det så jäkla mysigt på kåken...
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
jabtizemo: Vad är det folk inte förstår med att pedofiler sitter med pedofiler, tror du på allvar att dom sätter en peddo med några härliga bankrånare, mördare o knarklangare på Kumla eller? Knappast...han skulle blivit söndertrasad direkt. Skumt att folk inte hängt med på det....det är ju inte så att media hymlar med det eller ngt Jag tycker också det där med pedofiler är överdrivet, eller överdrivet o överdrivet...hade ens egen unge blivit utsatt hade man förmodligen velat utföra ondska men så länge man kan tänka rationellt så är alla våldsmän, våldstäktsmän, mördare osv...riktiga as! Men självklart, barn är små o kan inte skydda sig själva men samma sak kan ju gälla med en riktigt stadig herre o en liten 20 årig tjej. Just sayin!
MRsalesman Som jag förstått det betyder det inte att pedofiler (och våldtäktsmän) inte får spö ändå...
av vem, varandra eller? det kan säkert hända men inte av andra interner...sen när dom kommer ut kan jag ju inte svara på vad som händer. Sen vet jag inget om vakter o dyl men jag tror inte det är SÅÅÅÅÅÅÅ illa med misshandlar på svenska fängelser faktist, känner ändå en o annan som tillbringat tid på olika ställen o ingen har haft problem med vakter iaf...snarare albaner o dyl isåfall! Det är av ungefär samma anledning som man inte sätter in ekonomiska brottslingar med dom andra...det hade gått åt helvete!
Ja du, jag pratade med en snubbe som satt inne ett par år för han hade jiddrat med heroin. Han hade iallafall "vaktat dörren" när ett gäng snubbar spöade på en våldtäktsman. Oavsett om det stämmer/händer eller inte så tror jag inte att säkerhetsavdelningarna på fängelserna är trevliga ställen att spendera tid på för nån människa..
Fängelset är ingen trevlig plats att spendera tid på alls...frihet är kiiiiiiiiinge!
ett tips, lite dumt kanske men ändå, kolla in filmen the woodsman med kevin bacon (och mos def i en liten roll) så kanske ni får lite perspektiv på saken. Känns inte så genomtänkt att man ska skära av kuken och mörda alla pedofiler. Eller gå med i facebookgruppen Vi som hatar pedofiler
Jabtizemo Ja, bra där. Att sälja knark till ungdomar är samma som att våldta småbarn. Tur att du har det klart för dig!
Jabtizemo Det du talar om är antagligen häktet, att dom nådde han där, för där tas de flesta. När de sen sitter på Skogome eller Västerås så är pedofilerna och våldtäktsmännen inte på samma anstalter som våldsbrottslingar, rånare osv.
http://www.myspace.com/murderdem
Ovanligt att media skrev att den åtalades nationalitet.
Ja.. Så är det alltid här i Norge asså, är det en norsk som begått något står det "person", är det en invandrare eller med invandrarbakgrund så står det "utlänning". Media diskriminerar något jävligt.
Var ju samma sak när det var några irländska graffitimålare, vad fan spelar det för roll om det står? Är väl relevant att mannen inte är svensk medborgare, oavsett vilket brott det är?
Det är jävligt relevant. Speciellt när de flesta våldtäcker och liknande begås av utlänska medborgare från mellanöstern. Och nej jag är inte rasist.
Det är jävligt relevant. Speciellt när de flesta våldtäcker och liknande begås av utlänska medborgare från mellanöstern. Och nej jag är inte rasist. Och de flesta ogenomtänkta och felaktiga inläggen postas av korkade svenskar?
Vem fan använder videoband nuförtiden?
jag har alltid rätt.