I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sno sin polares brud?

Övrigt - Blandat

   

2011-02-05 21:26

Sno sin polares brud?

En av mina bästa vänners flickvän har börjat småragga på mig. Det började med lite fuktiga blickar och övergick till att hon alltid ville vara på mitt lag i sport och spel till att jag haft en alltmer stadig kontakt med henne. Vi ringer och vi mailar. För någon dag sen frågade hon om jag ville vara vän med henne även om hon dumpade min polare.
När min polare blev tillsammans hatade jag henne, jag tyckte hon var bitchig och jobbig och ville inte ha med henne att göra.

Men efter att ha umgåtts med henne en del började jag tycka hon var ganska soft. Det övergick ju som sagt till att hon blev mer flörtig och jag är nästan helt säker på att hennes hjärta slår mer för mig än min polares. Det värsta är att jag själv börjar få alltmer känslor för henne.

Min polare vet ingenting, han har inte en aning om detta, man kan väl säga att hans ego är lite för stort för att han nånsin skulle kunna tro att hans brud hellre skulle vilja vara med en av hans polare.

Problemet ligger nu i hur jag ska göra? Ja visst gillar jag min polare, jag kallar honom till och med min bästa polare och vill ju inte svika och förstöra vår vänskap. Men jag känner samtidigt sån oerhörd dragning till hans flickvän.

Inom mig råder kaos, jag målar upp alla möjliga scenarior. Ja han är min bästa polare men jag känner mig ändå sviken av honom ibland. Ni vet sånt som händer i vänskapsrelationer, de säger att man kan lita på dom men när det verkligen gäller sviker de en ändå på ett eller annat sätt.

Hur ska jag göra? nån som varit med om nåt liknande?





(Inlägget flyttat av Mabande 2011-02-06 01:15:49)