I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sno sin polares brud?

Övrigt - Blandat

2011-02-05 21:26

Sno sin polares brud?

En av mina bästa vänners flickvän har börjat småragga på mig. Det började med lite fuktiga blickar och övergick till att hon alltid ville vara på mitt lag i sport och spel till att jag haft en alltmer stadig kontakt med henne. Vi ringer och vi mailar. För någon dag sen frågade hon om jag ville vara vän med henne även om hon dumpade min polare.
När min polare blev tillsammans hatade jag henne, jag tyckte hon var bitchig och jobbig och ville inte ha med henne att göra.

Men efter att ha umgåtts med henne en del började jag tycka hon var ganska soft. Det övergick ju som sagt till att hon blev mer flörtig och jag är nästan helt säker på att hennes hjärta slår mer för mig än min polares. Det värsta är att jag själv börjar få alltmer känslor för henne.

Min polare vet ingenting, han har inte en aning om detta, man kan väl säga att hans ego är lite för stort för att han nånsin skulle kunna tro att hans brud hellre skulle vilja vara med en av hans polare.

Problemet ligger nu i hur jag ska göra? Ja visst gillar jag min polare, jag kallar honom till och med min bästa polare och vill ju inte svika och förstöra vår vänskap. Men jag känner samtidigt sån oerhörd dragning till hans flickvän.

Inom mig råder kaos, jag målar upp alla möjliga scenarior. Ja han är min bästa polare men jag känner mig ändå sviken av honom ibland. Ni vet sånt som händer i vänskapsrelationer, de säger att man kan lita på dom men när det verkligen gäller sviker de en ändå på ett eller annat sätt.

Hur ska jag göra? nån som varit med om nåt liknande?

(Inlägget flyttat av Mabande 2011-02-06 01:15:49)

2011-02-05 21:56
Jag har varit killen som tagit en dam från en kompis och jag måste erkänna att det är något jag ångrar grovt.
För det första är det ett dick-move och för det andra så tar förhållanden alltid slut och jag hade haft mycket roligare med min vän nu och under hela perioden än vad jag någonsin hade med henne. Även om hon gav mig mycket.

Så, om du värderar din kompis vänskap så är det absolut inget du ska ge dig in på om du har tvivel på att han inte är helt OK med det.

2011-02-06 00:04
Bro´s before hoes!
Du inser inte misstaget du håller på att göra. Om du väljer en brud som uppenbarligen ska göra en hämd aktion mot sin snubbe mister du hans vänskap. Du kommer även förlora dina andra vänners vänskap då d aldrig kan riktigt lita på dig. va inte dum... det finns extremt många brudar som är bättre än denna. Med tanke på vad hon ska göra. Det skulle lika gärna kunnat vara dig det handlade om!
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2011-02-06 00:43
Ohja, gemensamma kompisars blickar är sjukt jobbiga.
Det är ett av dom största misstagen jag någonsin gjort.
Man skäms som en hund.

Toastare

2011-02-06 01:19
nej och nej...sånt som man lärde sig när man var tonåring.

vänner före allt sånt där.
Jag skyller allt på Emma!
Producent

2011-02-06 01:21
ja, vad fan. hur kan du ens överväga det?
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2011-02-06 01:37
he's whipped
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-06 01:40
big NO
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2011-02-06 09:19
Since 1984
@realgizlee // twitter
Producent

2011-02-06 09:24
Kan berätta en historia om 2 kompisar som var best buddies sen 6 år gamla, vid 15 års ålder hade ena kompisen skaffat sig en flickvän, efter ett tag ville denna flickvännen smaka lite på den andra kompisens saft, han föll efter fällan och barndomsvänskapen var över pågrund av detta.

Det fula i det hela, hon ville bryta upp dem för att vara ensam med sin kille, ett lömskt spel hon gjorde för att spela ut dem

TRUE STORY
Since 1984
@realgizlee // twitter

2011-02-06 09:35
Skit i det, sjukt onödigt ens!

2011-02-06 10:45
Har en polare som tog min brud, vi är inte polare längre.
Så vill du ha din kompis kvar ge fan i hans tjej! Det är ett tips!
mathematics!

2011-02-06 10:53
Jag hade aldrig velat ha en kille som svek sin bästa polare för mig.
Alla vet att en normal snubbe väljer sina polare före tjejer.

En normal tjej vill inte att hennes kille ska svika sin bästa polare heller ...

Nej, avfärda tjejen, vänligt men bestämt.

Moderator

2011-02-06 11:26
Jag tror inte det spelar någon roll vad någon här säger, jag tror du kommer göra det ändå.
Så jag säger: Gör det, inse ditt misstag, flytta till en stad där ingen känner dig och vet vad du har gjort, ångra dig resten av livet men lär av din läxa.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-02-06 12:15
word KaptenKrok

2011-02-06 12:16
man, om inte din polare är världensstörsta fitta så.. annars nae?

2011-02-06 13:37
...upp till dig o avgöra vad som är viktigast för dig. Doppa kuken, sen kommer du tappa intresset och ångra dig. ..får inte känslan av att du pallar ha ett slags förhållande till henne? Hitta inte på en massa ursäkter för att kunna ursäkta känslorna till din polares brud, vänskap är ändå vänskap oavsett brister o.s.v. Du kanske bara känner dig smickrad över att hon ger dig lite mer uppmärksamhet än vad som behövs. Vettefan..bäst för dig att skita i henne...på riktigt. Keep it real som man brukar säga- bruden vet nog inte vad det innebär..bäst för dig att du gör det :)
Manager

2011-02-06 14:07
ClarenceBodiker:

Jag och min flickvän har varit tillsammans i 3 år nu och allt går jättebra. Men en sexuell fantasi som jag har är att jag vill se henne knulla med andra killar. Hon själv har inte antytt detta på något sett utan det är bara nåt jag vill.
Är jag sjuk i huvet?

Det här postade du för en månad sedan. Hur mycket av ett troll är du?

Om du mot all förmodan inte är ett troll, har blivit singel precis efter du kläckte för ditt ex att du ville se henne knulla med andra killar (vilket jag inte tycker är en dålig sak för övrigt) så råder jag dig att tänka på:

När min polare blev tillsammans hatade jag henne, jag tyckte hon var bitchig och jobbig och ville inte ha med henne att göra.

Hon besitter fortfarande de sidorna, bara att hon väljer att inte visa de för dig just nu. Tänk med huvudet istället för kuken så kommer du själv inse att det är en dum idé och att du säkerligen bara vill vara på andra sidan cuckolden nu när du blivit singel.
Redline!

2011-02-06 15:25
Oavsett om det är troll eller inte så...

Varför är det ingen som påpekar att det annars kanske hade varit schysst berätta för polaren hur hans flickvän beter sig?

Sen vet jag inte... Jag skulle inte vilja ha någon som gått bakom ryggen på någon annan. Vad säger att hon inte gör det mot dig, i framtiden, med någon av dina andra kamrater?

2011-02-06 16:11
dr. octagon

vilken detektiv du är.. tungt minne.. imponerad!!
Poet

2011-02-06 19:13
Haha props till Dr.Octagon för att han kom ihåg det där!

Men annars tänkte jag fråga hur pass bra vänner ni är, tills jag läste detta.

Ja han är min bästa polare men jag känner mig ändå sviken av honom ibland.

Låt oss bara säga att om du nu går hela vägen med tjejen, så finns det med största sannolikhet ingen återvändo. Och du kommer inte få världens bästa rykte. Fast vänd på det hela, hade du vela vara i din väns sits?
At the gates of Eternity...

2011-02-06 20:53
Du kommer ångra dig - been there done that

Jag förlorade min bästa barndomsvän =(
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Poet

2011-02-06 21:29
Pointdexter: Var det han som snodde din brud eller tvärtom?

2011-02-06 21:46
BC99> Jag stal hans brud.. var 17år ung o dum. Först verkade det som om han inte tog det så hårt men det låg tydligen under o grodde ilskan för sveket och en kväll med alkohol med i bilden så blev det ett stort bråk.
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Poet

2011-02-06 22:59
No offense dawg, you had it coming then...

2011-02-06 23:00
Det är det svinigaste man kan göra. Oavsett om man känner sig sviken ibland så är det totalt tabu.
Att ens låta det ske (hålla kontakten så som ni gör) är ett riktigt svek.

DON'T DO IT!
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Moderator

2011-02-06 23:35
Tänk dig scenariot fast omvänt och din polare tog din brud, du hade förmådligen mått jävla kasst över att både din flickvän och att din bästa vän sviker dig.

Ärligt, tjejer finns det många av, du kommer att hitta nån annan, men "bästa vänner" kommer inte hur som hellst.

För mig är valet självklart, skit i henne.
//TW

2011-02-07 10:05
"Ta hans brud"? Som att hon inte har någon egen vilja? Som att hon skulle vara hans ägodel, som inte har rätt till lycka bara för att hon inte längre vill vara med "kompisen". Jag kanske har någon diagnos eller nått, men så länge ni är ärliga mot honom tycker jag inte han har rätt att hålla er ifrån att göra vad ni blir lyckliga av. Även om det är jobbigt för honom.

MEN!!!: bruden verkar ju shady och borde def. göra slut med kompisen innan hon börjar flörta med dig. och skulle jag gissa så är du mest under förtrollning av hennes kurvor och röv. Det är därför du inte tycker hon är bitchig längre.

2011-02-07 10:07
BROCODE FÖR HELVETE. Ge fan i polarens brud, ska det vara så svårt?
Follow the dao, right about....NOW!

2011-02-07 11:35
Låt oss säga att du väljer att gå vidare med tjejen.
Din vänskap med killen kommer vara förstörd.
Du har förlorat en nära vän.
Dessutom kommer det inte dröja länge innan tjejen gör samma sak mot dig.
Var inte så naiv att du tror att detta är ett undantag.
Att hon kommer att vara trogen mot just dig.
När hon har tröttnat på dig så tar hon nästa.
Och då kommer du att sitta helt förstörd och tänka på dig och din gamla vän.
Och insé att det du gjorde var uselt.
Men som någon skrev tidigare, du kommer att göra det ändå.
Ditt intresse och din nyfikenhet har nog redan gått för långt.

Toastare

2011-02-07 11:57
och antagligen handlar det hela om sexuell åtrå.. du började med att störa dig på henne, sen var hon förbjuden frukt och nu vill du ha henne och sen när du fått henne vill du inte ha henne och då har du ingen kompis.

Jag skyller allt på Emma!

2011-02-07 12:11
Behandla andra som du själv vill bli behandlad!

Och betvivlar starkt att du vill få din flickvän bestulen av en kompis, BRO´S BEFORE HOES!

Groupie

2011-02-07 20:45
säger som dom andra, bros before hoes. Hon e bara en brud och du kommer hitta bättre än henne som inte stöter på sin killes bästa vän. Och du får behålla din polare på köpet (fast jag själv skulle nog inte ens vilja ha kvar en kompis som ens överväger att sno en snubbe jag träffar)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.

2011-02-07 21:22
Kärlek/kåthet/hormoner/testosteron kan ta en långt hallonpaj...vissa tänker på att begå mord o liknande men gör aldrig det eftersom dom kan rationalisera och tänka "nej fy, dååååååålig människa" o lägga ner skiten...är dom dåliga vänner?

Hallonpaj aka the Minority report!
Groupie

2011-02-07 21:42
Ja självklart salesman. Men jag sa till Ts vad jag anser om situationen (vilket förmodligen va den reaktionen ts ville ha av folk eftersom han skapade en tråd om detta) och tillade inom parentes att jag förmodligen inte hade velat behålla en vän som övervägde och "sno" en kille jag är tillsammans med speciellt inte om den personen var min bästa vän... Därmed har jag inte sagt att det är så det "ska vara" för alla andra. Om min bästa vän dödade någon skulle jag förmodligen inte anse att denne var en dålig vän till mig om det inte var mig denne faktiskt dödade men jag skulle antagligen reagera över situationen sen vet jag faktiskt inte mer då det är ett scenario jag helt ärligt aldrig reflekterat över..
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.

2011-02-07 21:58
hehe det är helt ok hallon...det var inte meningen som någon attack mot dig. Kände för att kommentera ngt annat eftersom ni mest upprepar vad den andre säger (inget fel dock eftersom ni har rätt)

håller även med om att det låter som TS har bestämt sig redan...stay strong my wigga!!! Det finns mer firre i disco-havet
Groupie

2011-02-07 22:02
hahah...ok sorry själv mr.. förstår vad du menar
e nog själv lite på hugget idag tror jag haha

2011-02-08 20:09
I sann konsensus-anda:
Ni kan väl ha ett polyamoröst förhållande och ha dubbelmacka eller turas om.

2011-02-08 20:53
För att få det sagt (vet inte om det står i tråden redan) så är det ju ingen garanti att det är dåligt. Vet du att din polare fortfarande är intresserad av henne? Han kanske är ok med det. Och det är faktiskt möjligt (även om det är osannolikt när du faktiskt tyckte illa om henne först) att hon är "THE LOVE OF YOUR LIFE" osv. En polare mot livslång kärlek är ju också ett alternativ...

2011-02-09 00:35
Allt är inte svart eller vitt. Do you.

Antingen går det bra, eller så går det dåligt, oavsett vad så går livet vidare.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-02-09 02:17
Gucci Mane - Fuck Friends

hahahahhaaa

2011-02-09 12:00
Jag funderar på att sno min polares cykel.

2011-02-09 12:57
Deluxe_ High five!

2011-02-09 14:53
Blaze_We P24 Aaa High5!

"Fuck making-friends I am keep on making enenemies"-GUCCiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2011-02-09 17:14
Alltid bros over hos mannen, gör du nåt med henne så har jag ingen respekt mot dig.. Jag pissar på folk som sviker sina vänner på ett sånt sätt, för att jag själv aldrig skulle göra det hur snygg tjejen än är!!
Young gunna married to the streets no wedding ring