I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kryssning

Övrigt - Blandat

2011-02-05 16:35

kryssning

jag kommer med en enkel fråga..
om man ska åka på kryssning och vill festa så mycket som möjligt.. vilken båt ska man åka med?? kom med eran whoa erfarenhet nu people!!

peace!!

Producent

2011-02-05 16:36
bara så du vet så får man inte ta med sig nå alkohol på båten nåmera. Sen har jag även hört att tax free e stängt och att man endast får handla när båten e på väg hem
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2011-02-05 16:40
okej.. det va ju tråkigt.. men jag e mest ute efter att röjja och ha roligt på kryssningen.. vilken båt är det som har mest drag??
Producent

2011-02-05 19:03
Ryktet säger Birka Cruise. Men jag har aldrig åkt med den.
Viking Line har mer drag än Silja. Men Silja har finare färjor.
Sen rekomenderar jag ålandskryssningarna över Helsinki och Åbo för drag. Och så ska du åka från Stockholm förståss och inte från Kapellskär eller någon annanstans.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-02-05 19:27
man får inte ha med mat lr sprit men på silja kollar dom aldrig. viking line är inte så fresh min kompis vägrar tex åka med den pga av detta.

tax freen har öppet typ 1h efter avgång i några timmar sen på hemvägen med men deras öppettider lär ju stå på hemsidan till båten du åker med.

om du ska åka viking är det ju cinderella annars galaxy med silja som typ är bäst på fezzzt

2011-02-05 19:28
och birka är tråkig.

Groupie

2011-02-05 23:06
Det är väll massvis med familjer och pensionärer på alla sånna där? Tyvärr...
Nån som vet nått annat får gärna upplysa oss om det! ;)

2011-02-06 13:56
om du vill ha mycket ungdomar så är onsdagarna med galaxy på loven (sportlovet, påsklovet, höstlovet) fullproppat. ska man med på dem ska man boka i god tid. vill man fest med medelålders så go för birka paradise.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-07 00:11
tallink
åbo (24h)
galaxy
du får köpa sprit i taxfree på vägen dit
klubb öppen till 4

2011-02-07 22:08
haha fan vad nice.. det e ju lättare att hitta info på whoa än att googla skiten.. tack som fan för hjälpen