I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Abrahamsberg?

Övrigt - Blandat

2011-01-30 20:25

Abrahamsberg?

Har antagligen en lägenhet på g i Abrahamsberg men är från andra sidan stan så har inte så stor uppfattning om stället, har varit där och cruisat lite. Verkar soft.

Vad har ni för erfarnhet av Abrahamsberg och området runt omkring?

Känner också att om jag blir boende där så måste jag hitta ett schysst smeknamn. Men vadå?

Rahamadjan av GU-PA!
Rappare

2011-01-30 22:17
GRÖNA!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-01-30 22:33

Det är helt okej. Finns ett lummigt område nere vid Lillsjön, 7 minuter från tuben, där man kan grilla och spela musik vid vattnet på sommarn. Sägs dock att vattnet e giftigt efter nått slags utsläpp från en fabrik..

Abrahamsberg kallas ibland för Abrakadabra
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2011-02-01 17:12
"Aba" kallar många de... min pappa säger Abris.. haha... aja jag bor där iaf!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-02 19:24
"The A-B"
 http://www.myspace.com/murderdem
Producent

2011-02-04 01:13
årets tråd?

2011-02-04 10:54
jorå aba är inte helt fel boyz, vi ses nere vid tuben
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2011-02-06 21:55
Har precis flyttat till Hässelby, och är från Söderort egentligen.. Vi kan ju starta ett Crew för oss som inte kan Västerort än. ;D

2011-02-17 15:10
Västerort är bäst! Abrahamsberg är nice pga Kattens! sunkigaste clubben i hela stockholm- folk kastar glas, desto mer tankad man är desto lättare kommer man in och det är as lätt att pruta i baren.

LGTM