I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad är meningen med dessa äckliga skruvar?

Övrigt - Blandat

   

2011-01-23 17:32

Vad är meningen med dessa äckliga skruvar?

Menar skruvar som alltid går sönder när man ska skruva lös dessa. Först efter att jag köpte nya högtalare till bilen, och dom gick sönder direkt. När jag skulle skruva lös dessa för att byta dom gick alla skruvar sönder (spåret i skruvarna där mejseln fester) så nu får jag leva med sprakande högtalare tills jag byter bil.


Sen köpte jag en crosstrainer för inte så längesen, ett riktigt skitköp. Den har nu börjat gnissla, knaka och låter förjävligt. Jag har kort stubin och kan verkligen inte träna på den utan att vara upprörd hela tiden. Så jag skulle skruva lös den och se ifall jag kunde förstå vad som gnisslade, och då gick fittskruvarna sönder så nu får jag leva med det också.


Vad är det för skit alla tillverkare har börjat med? Förstår inte meningen med att man ska göra skruvar som är helt värdelösa att använda. Är det för att folk inte ska kunna lämna tillbaka allt skit de köper eller vad fan är det frågan om? Är riktigt jävla irriterande..


Och ja, jag använder rätt skruvmejsel.



Någon som kan svara på det, vad som är syftet med dessa?