I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det finns två typer av människor här i världen...

Övrigt - Blandat

   

2010-12-29 20:50

Det finns två typer av människor här i världen...

Den ena gillar att dela upp samtliga personer på jorden i två läger och den andra anser det vara ett värdelöst och jobbigt tidsfördriv. Jag tillhör givetvis den första kategorien och använder mer än gärna meningen som en provokatör i dagliga konversationer. Reaktionen är med en felmarginal på några få procentenheter, alltid den tilltänkta - irritation blandat med djup frustration.

"Ja, men du kan ju inte generalisera på det viset!?!"
"Klart att jag kan."
"Ja, men det går ju inte. Hur fan kan du klumpa ihop människor så där!"
"För att jag vill och för att det är roligt!"
"Ja, men det är ju inte korrekt, logiskt eller ens användbart!"
"Jaja. Håll tyst nu, jag har en bra på gång."

Det finns två typer av människor här i världen...

Den ena ser whoa som ett ganska meningslöst tidsfördriv, medan den andra ser det som ett jävligt meningslöst tidsfördriv.

Det finns två typer av människor här i världen...

Den ena anser att solidaritet är en fin egenskap, den andra misstänker bidragsfusk.

Det finns två typer av människor här i världen...

Den ena anser att ketchup är guds främsta gåva till människan, medan den andra skyr den likt pesten/peston.

Det finns två typer av människor här i världen...

Den ena har förmåga att ge främlingar ett leende, medan den andra är i ständig konflikt med alla.

Det finns två typer av människor här i världen...

Den ena anser att Dr. Pepper är flytande, orgasmisk lycka, medan den andra mest tycker det smakar plastiga körsbär.


Ge mig några fler!