I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fast i ett "familjedrama" på youtube

Övrigt - Blandat

   

2010-11-20 07:02

Fast i ett "familjedrama" på youtube

Jag kan inte sova och har tråkigt, så jag tänkte att jag skulle dela med mig om en rätt konstig grej som hände idag.

Jag diskutterade med en konservativ Amerikan på youtube för nån dag sen. Diskussionen var väldigt livlig, och hårda ord blev sagda utav båda parter. Jag märkte på några av kommentarerna hur personen i fråga inte va riktigt van med hur youtube fungerar, vilket fick mig att tro att det var en äldre person (vilket sen visade sig va fallet). Personen nämnde också sin styvson i en utav kommentarerna i sammanhanget "lazy bum" i princip. Diskussionen dog ut, och jag tänkte inte så mycket på det. Sen i morse så kollade jag mina meddelanden på youtube och det visar sig att någon har skickat mig personen jag diskutterade meds fulla personliga information. Address, telefonnummer, för och efternamn, allt, och uppmanar mig till att göra livet surt för denna person...

Snäll som jag är så låter jag denna konservativa Amerikan jag livligt diskutterat med veta att jag mistänker att dennes fulla personliga information flyter runt på internet. För att få reda på om informationen är riktig så skriver jag bara förnamnet jag fick skickat till mig. Personen svarar med sitt för och efternamn som stämmer in på informationen jag fick skickat till mig. I meddelandet skriver personen också att användaren som skickade infon till mig antagligen är dennes "kriminella styvson".

Jag skickade det fulla meddelandet jag fick skickat till mig tillbaka till personen i fråga, och det verkar som att denne ska kontakta en advokat, etc. Så på nåt sätt har jag fastnat i nåt konstigt familjedrama mellan en konservativ Amerikan och dennes (antagligen) liberala styvson. Jävligt skumt hela historien, och det får mig att reflektera lite över hur privat man faktiskt är/inte är på nätet...

Married to the money, fuck the world, that's adultery