Egocentrisk!
om en halvtimme fyller jag år. man blir ett år äldre. Jag brukar alltid slå på hårt när ja fyller år och har gjort en mängd olika saker varje år. Men iår hade ja tänkt att inte fira mig. Men de har redan misslyckats då jag redan nu bakat en kaka och börjat bjuda in vänner till kalas. hur firar ni? firar ni alls? är de lika viktigt för er som för mig?
kul att de körs
Nej jag firar inte alls. Har dock inget emot att folk bjuder på fest och tycker att de är lite viktiga ett tag. Sånt kan jag stå ut med. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
haha stå ut med, inte lätt du! jag vill ha hela paketet. ballonger, blåsa ut ljusen, jamåhonleva sången, paketen. De e så fruktansvärt härligt. tror jag skulle bli ledsen om jag inte fick de..
kul att de körs
Slutat fira födelsedagar varje år (för mig själv alltså). 25----30----35----40 osv kommer det bli hädanefter för mig.
At the gates of Eternity...
Men varför är de så viktigt för mig och inte andra? De måste ha med egot att göra hehe men försöker inte dina vänner/familj fira dig ändå, BC99?
kul att de körs
Eh Japp : Jo de firar mig, vilket jag inte har något emot. Men jag själv tycker det inte är så märkvärdigt att fylla år, för att vara ärlig.
At the gates of Eternity...
jag gillar att fylla år! Tycker det är trevligt att få bjuda mina nära och kära på något gott och sådär, men paket är inget måste, känner mig dum när jag får paket! haha. men ska inte sticka under stolen att det är trevligt att få present. :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Krubb&Tårta med familjen räcker för mig va
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Avskyr att fylla år. Avskyr att bli äldre, vill hellre fylla yngre varje år, och stanna runt 4-5 år i slutändan. Men, här är jag i år igen, ett år äldre än igår och usch vad jag avskyr det. Men presenter är alltid trevligt att få :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Jag är likadan. Jag har alltid fest och jag älskar att samla mina vänner. Gör alltid en big thing om min födelsedag, påminner gärna i typ 2 veckor innan också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mat, fika och familj räcker för mig.. =) Nu när jag blir 20 ska jag väll slå på lite större däremot.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
jag gillar med att fira! blir alltid tårta och jamåhanleva hemma, sen så firar jag även med vänner på lite olika sätt :) det är naiz
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
en fika med mor och bror, kanske nån present och några öl på kvällen. själv eller i sällskap. vill inte ens uppmärksamma det egentligen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En öl med någon polare duger bra!
Don't!
Knapra några piller, röka en rejäl dåsare och drick lit bälg. Happy fucking birthday.
//Crooked//
Toastare
2010-11-11 20:09
jag gillar uppmärksamhet, presenter, god mat, dricka, fest osv. allt som har med fölsedagen att göra..
Jag skyller allt på Emma!
jag fyllde nyss år. 10e nov. och firade inte alls. fyfan för sånt. men ja vissa är ju attention whores så. inget ont om det, jag gillar fest, men gillar inte att va mittpunkten
"life's a garden, dig it."
Producent
2010-11-11 21:51
Tycker verkligen inte att det är något speciellt. Sen hatar jag när folk sjunger för mig, får till och med dåligt samvete när folk ger mig presenter. Det kunde dom ha lagt på något vettigt liksom :D
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Toastare
2010-11-11 22:36
De man får presenter av är ju de man ger presenter..
Jag skyller allt på Emma!
åh älskar att fylla år! så var den dagen över. men härligt att läsa att många älskar att bli firade, ja menar de händer ju ändå bara en gång om året!
kul att de körs
Crooked du vet hur man firar
Min sambo gjorde en tårta när jag fyllde år senast. Hennes bror med flickvän, plus min svärmor och en polare till mig kom och åt upp den. Tidigare på dagen kom frugans morbror förbi och drack en kopp kaffe och gav mig en pocketbok och en trisslott utan vinst. Räcker bra så, pallar inte med mer ståhej. Fast gillar ändå att bli äldre av nån anledning. Antagligen för att jag fortfarande är snorvalp.
Jag har fått en middle age crisis varje gång jag fyller år sen jag va 19... Hade jag haft råd hade jag haft fem ferraris vid det här laget. Tycker inte om att fylla år, och firar inte jättemycket längre.
Married to the money, fuck the world, that's adultery