I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det konstigate/ roligaste som hänt dig. IRL / internet

Övrigt - Blandat

Rappare

2010-10-30 12:03

Det konstigate/ roligaste som hänt dig. IRL / internet

ber om ursäkt om det redan finns en sådan här tråd, men kunde inte hitta någon då jag sökte iaf.

som tråden då lyder: vad är det konstigaste / roligaste som hänt dig irl, eller över internet?

kanske har din polare glömt stänga av camen då han ska göra något privat?
eller failat riktigt ordentligt och fått en ordentlig faceplant?

berätta! va inte blyga :)

lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen.
http://www.myspace.com/fdrmusik
Skivsamlare

2010-10-30 13:06
Min kompis berättade en historia om en polare till honom som gjorde någonting jävligt kul. Det är med 99% säkerhet ren bullshit men historian är så rolig att den förtjänar att nämnas ändå:

Kille X drar hem Tjej Y efter krogen. De åker hem till henne och har det allmänt trevligt. Tillslut somnar båda. Mitt i natten vaknar Kille X av att han skiter på sig. Kille X får då panik och undrar vad fan han ska ta sig till och hur han ska ta sig ur det här. Kille X går då upp, tar av sig kalsongerna, smetar in Tjej Y i med lite bajs kring röven, går och slänger sina kalsonger i sopnedkastet och tar därför en kort dusch varpå han går och lägger sig igen. Fem minuter senare väcker han tjejen och skriker "VAD FAN HAR DU GJORT? SÅ JÄVLA ÄCKLIG DU ÄR! HERREGUUD!!!" varpå han klär på sig byxor och tröja och stormar ut från lägenheten. Kvar sitter antagligen en ganska panikslagen och jääävligt chockad tjej.

Som sagt. Även om historian är bull är det värt att tänka på den som om den vore sann iom att den är så jävla sjuk.
 http://www.kulturkompaniet.nu/
Rappare

2010-10-30 13:11
hahah stackars tjej

2010-10-30 13:59
Hahah, fan vad taskigt!
Don't!

2010-10-30 14:16
Har hört samma historia berättas från england för 3 år sedan.
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-10-30 14:16
rotlös den där har jag läst förut på whoa... nån här som skrev den

2010-10-30 16:09
En bekant deckade i tältet '05 @hultsfred och vi andra fick för oss att kolla på någon liveakt.. när vi kom tillbaka så hade grabben i tältet bajsat på själv och torkat sig med tröjor, jackor osv. Tur att jag inte delade tält med honom, stanken försvann inte under hela vistelsen. Det roliga är att han inte ansträngde sig för att ta sig ur tältet och ordna upp situationen utan låg kvar och njöt av sömnen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-10-30 17:08
hahaha ! mer:)

2010-10-30 18:39
alltså man kan ju aldrig komma med nåt som toppar det här.
Manager

2010-10-30 22:24
Skönt att ett så öppet ämne som erbjuds resulterar i en massa bajsprat :D
Redline!
Battlerappare

2010-10-30 23:27
Jag och nån random person på whoa satt och mobbade någon dryg random brud i nattråden och i hennes gästbok sen ringde hon till min mobil och skällde ut mig. Väldigt random.
Inga gemensamma vänner eller liknande så det var spännande hur hon fick reda på mitt nummer.

Skivsamlare

2010-10-31 11:21
Skillz, Kane

Då var det så alltså bullshit med största sannolikhet. Fett. :D
Moderator

2010-10-31 11:53
Empire Vilken brud var det?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Rappare

2010-11-01 17:58
mer!? kom med sjuka berättelser nu whoa
Producent

2010-11-01 18:36
du som ts kan ju inte kräva mer när du själv inte ens dragit någon egen. det är ju standard

2010-11-01 19:28
När ni ändå är inne på bajs-historier...

En tjej hade träffat en kille ett tag, börjat dejta liksom.
Hon spenderar en natt hos honom, han ska till jobbet tidigt och säger att hon kan ligga kvar så länge hon vill.

Tjejen vaknar, gör nr 2 på toaletten. Märker till sin förvåning att det inte går att spola!!
Får panik, såklart.
Hittar en plastpåse som hon meckar upp skiten med, och städar och fixar för att ingen misstanke ska finnas om vad som hänt...

Hon klär på sig och gör sig klar att gå, tar sin väska, går ut och stänger dörren.
Bara att dörren är av typen som låser sig själv när man stänger den, och hon har glömt påsen med skit i hallen!!!

Tror inte killen hörde av sig mer efter detta...

mjao!

2010-11-01 19:45

2010-11-01 20:12
Haha sjukt kul, visste inte att det fanns en video med historien :)
mjao!

2010-11-01 21:34
Dashiki: alltså måste den vara på riktigt....

2010-11-01 23:05
Absolut! Var tveksam innan, men nu är det bekräftat från två håll
mjao!

2010-11-02 11:15
Var det inte sanna historier TS var ute efter o inte urban legends? ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-02 12:53
hm, en bekant till mig skulle vara lite av en spännis och la upp en profilbild utan tröja på facebook, problemet var 2 saker;

1. Han hade inga kläder alls på sig

2. Han hade inte riktigt koll på vart bilden skar sig

Resultatet blev ett par väldigt roliga timmar tills jag hade hjärta att påpeka det för honom, den försvann rätt snabbt...
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Producent

2010-11-02 13:10
ja. håller med persia, varför kommer dashiki in och drar värsta jävla påhittet? ett spädbarn vet den inte är sann. dessutom handlade det inte om dig... gör om gör rätt

2010-11-02 14:27
Ja, vilken stor skillnad det kommer vara om folk i sedvanlig whoa-mytomani hittar på historier om "sig själva" och sina "kompisar" istället för att bara säga att det är en urban legend och dra iväg den.

Vem fan bryr sig. Dra till med sköna rövarhistorier som ni hört och som kanske inte är sanna. Underhållning.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-11-02 17:39
Då kan man la göra en annan tråd där man frågar efter galna urban legends? Det är inte vad TS frågade efter.
Poet

2010-11-02 19:16
hört denna om en bekant, som hade pippat en brud efter en utekväll. de är hemma hos henne. dom vaknar, tjejen går på toan, killen får extrem bakismage och det bubblar till, han måste skita, men vill inte banka på toadörrn och gapa åt tjejen att han måste skita, så han tänker att han ska sätta sig och skita i lakanet på sängen, sedan dra upp ändarna på lakanet så det blir som en påse. sagt och gjort, han hoppar ner från sängen och råkar landa på en liten hund och knäcker ryggen på denna lilla vovve, den ser död ut så han kastar ner hunden i skitpåsen, sticker därifrån och slänger skitpåsen åt h-vete i första bästa soptunna :D
"life's a garden, dig it."

2010-11-02 22:02
Konstigt En bekant till mig har berättat historien för mig... Att det här hände hennes kompis som hon bor ihop med. Inser ju nu att så kanske inte var fallet!

Men hela scenariot är ju inte otänkbart! Kan mycket väl ligga någon sanning i den :)
mjao!

2010-11-02 22:12
Förrförra helgen hade en polare däckat, några andra polare hade klätt av honom, kladdat på hans kropp, tagit en bild på honom naken (dock hade de censurerat kuken) och lagt upp på facebook.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2010-11-03 08:08
En god vän till mig och hans kamrat var ute och svinade på krogen. Kamraten lyckas ragga upp en tjej som också följer med herrarna hem efter stängning.

Kamraten och tjejen slänger sig på sängen medan min gode vän går och däckar. Han är brutalt full.

Lagom till att kamraten och tjejen börjar ha sex uppmärksammar dom att den gode vännen raggar in i rummet. Kamraten skriker den gode vännens namn - men ingen reaktion.

Någon sekund senare rinner pisset. Det blir liksom piss överallt, på sängen, i kamratens ansikte och framförallt på den stackars kvinnan.
Kalabalik, chock och kaos.

Min gode vän minns inget av händelsen dagen efter.
spliff macht frei

2010-11-03 12:14
handlar dock om min polare. men detta är bara en av historierna till hans vardagliga sjuka liv.

Han skulle sova hos en brud, hon hade somnat & han var riktigt pissenödig men vågade ej gå ut på toan.
Fråga mig inte varför, hennes föräldrar va hemma kanske?

Skitsamma, iaf! så kunde han inte gå på toa ju, pisset måste ju lämna kroppen eller hur. Så såg han en dammsugare på hennes golv, tog bort dammsugar munstycket & PISSADE i det röret. La det ner & somnade, vaknade nästa dag att golvet var pissigt, hahaha!
Poet

2010-11-03 15:35
tical

hahaha jävla roligt gjort
Rappare

2010-11-03 17:33
för några år sedan var jag och mina 2 kompisar ute och gled. vi kommer till en affär som hade stängt, de va lite senare på kvällen. vi ställer oss och kollar in genom en ruta och senare att gå. några meter fram är det en pizzeria som vi ställer oss framför och fjantar oss i fönstret. helt plötsligt får dom lite skumma ansiktsuttryck och vi fattar ingenting, då känner jag hur någon slår mitt huvud mot min polares och jag fattar ingenting. vi sliter oss loss och ser att en alkis som bor vid affären vi tittade in i. han påstår att vi har förstört massa rutor och säger att om vi inte drar iväg så ringer han polisen. vi drygar lite med han och glider senare vidare. dock ringde han polisen ändå.
Battlerappare

2010-11-05 12:29
KaptenKrok P25
Minns inte, det var kanske 3-4år sen nu

2010-11-09 20:51
i helgen var vi på efterfest så där på morgonkvisten i en lägenhet med en strippstång mitt i rummet. en av tjejerna, inte direkt en liten tjej om man säger så, tänkte köra lite moves. hon gnuggade rumpan mot den och såg lite halsexig ut sådär sen tog hon satts och tänkte nog snurra runt stången men la vikten fel och hela stången for i backen, och hon med den. raklång.
det var något av det roligaste jag har sett iallafall.
går inte att återberätta på ett roligt sett kanske men tänk er hur det skulle se ut...

2010-11-10 00:50
rotlös: det dära är en historia tagen ur boken "I hope they serve beer in hell" av Tucker Max, fast byt ut bajset mot kiss. svårt att tro det var en "kompis kompis"
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Producent

2010-11-10 01:17
marvingaye
talar du för alla när du säger "vem bryr sig"? sluta försvara flickor god damnit

2010-11-10 01:21
Har datorgenerationen år 2010 blivit så illa att ingen upplever något själv längre? Verkar som att det enda roliga tänkbara som kan inträffa är på en efterfest i skövde med en brud man just träffat och man inte vågar pissa. Fan är det här. Så jävla lame
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Skivsamlare

2010-11-10 06:23
Foerplay
Den boken har jag inte hört om, men det kan nog stämma. Precis som jag sade så har jag hört om det på håll och misstänkte även själv att det var bull. Men en rolig historia är ju trotsallt en rolig historia.
Poet

2010-11-10 07:38
kom just hem från jobbet efter tärt nattpass och katten har skitigt ner sig på min säng, och jag fyller år idag!!

annars är det konstigaste jag vart med om när jag och en polare såg en jävla plåtniklas genom fönstret när vi var små.. vi är fortfarande idag säkra på vad vi såg, fast det ska va omöjligt
Rappare

2010-11-10 18:57
Balhoo:
man får väl säga grattis :)

2010-11-10 20:16
jag vet att misery_chick har en på lager som har med bajs att göra :P
väntar med spänning på om hon har några andra som trycker på.

kommer bara på en just nu.
jag var skyldig en polare en "gör exakt vad jag vill 1 gång" biljett efter att han sovit i ett ockuperat hus med mig en kväll.
vi hade byggt varsin flotte och paddlat ut på en ö i mitten av årsta(södermalm) där vi upptäckte dom har får...
några veckor senare så bestämmer sig polaren för att ta ut sin biljett på att vi ska stjäla ett får och placera på fastlandet, på något torg i närheten..
jag är enorm djurvän och tycker det hela känns knepigt men är ju trots allt skyldig honom,
plus att han e bästa polaren så när man lovat något så innerligt heligt som jag gjort så gör man ju det sen.
han har inte satt något datum för när skiten ska ske.

plötsligt på en festlighet så får vi båda reda på att någon idiot stulit ett får från samma ö, och ätit upp det... kändes rätt osannolikt.
inget i historien avr särskilt roligt, men konstigt kanske..
kände mest massa ånger inför att jag gett han biljetten efter att jag fick reda på vad som skulle göras.

2010-11-10 20:25
har vart med några gånger att jag gjort farliga grejjer och tänkt att det bara är att ladda om saker skiter sig... som i ett spel alltså.
olustigt när man vaknar till efteråt och kommer på att dör man så dör man fo real.

när jag var liten i skolan så fick jag plötsligt sprutspya direkt jag öppnat dörren in till klassrummet. såg ut som att jag sköt nånting jävligt skumt med vattenpicka. tjock stråle spya blev i stort sett det enda folket där inne fick se.... sen drog jag.

kommer säkert på fler senare :)
Rappare

2010-11-10 22:11
riktigt kul detta. kom med mer!

2010-11-11 20:10
En kortfattad historia..

Jag var dyngrak, spelade texas hold-em och förlorade alla mina pengar. Lackar ur, ringer tjejen och råkar fråga efter min ex-flickvän, festen dog ut i samma stund som orden lämnade min mun. Alla stirrade på mig med "Idiot" i tankarna.
Fatta vilket jävla jobb jag hade med att snacka mig ur den sitsen sen.
//Crooked//
Rappare

2010-11-11 20:12
men du klarade dig?
Poet

2010-11-11 20:30
ånej du frågade efter ditt ex.. herrejävlar tänk när barnbarnen får höra om den!

2010-11-11 20:59
Haha jo.. Jag klarade det med nöd och neppe. Fast det hade varit roligare om jag både hade förlorat pengar och flickvän. Mer svart humor liksom. haha..
Min int höll de nå länge efter det där.

Men som sagt, jävligt bra historia.
//Crooked//
Toastare

2010-11-11 22:42
AdaliA F21, lägenheten var möjligen inte på Ekerö? Har en klasskamrat som numera bor med nån ung tjej med stripperpole i vardagsrummet. Varför säger jag? ..ja, man kanske är strippa.
Jag skyller allt på Emma!

2010-11-12 00:15
Bounty: lägenheten ligger i östersund
Toastare

2010-11-12 10:28
ah, växer strippstångar i hela Sverige..
Jag skyller allt på Emma!

2010-11-17 22:10
Min pojkväns kompis (väljer att inte säga att han är min kompis av div anledningar).

Hursomhelst, han tenderar att bli ap-rak när han är full och det är ett under att han ens kommer in på krogen. iallafall satt han vid ett bord på krogen och blev kissnödig.. Han orkade inte gå till toan (eller så var det lång kö) så han tänker lite i stil med "ingen ser mig om jag kissar under bordet" så han drar ner byxorna och kissar. efter en liten stund kommer han på att han glömde dra ner kalsongerna..

han gick då in på toa och slängde sina kalsonger i papperskorgen och bedyrade hela tiden "säj inte till de där brudarna att jag har kissat på mig"

sann historia, tyvärr
Tüffü was here!