I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sköna käkaställen i Stockholm

Övrigt - Blandat

2010-09-08 22:38

Sköna käkaställen i Stockholm

Ska bjuda 8 pers på kök på lördag och det tilltänkta placet verkar ha bommat igen.

Budget, runt 200 för en varm rätt. Fint kött är det som önskas på menyn. Alltså icke indiskt,thai eller vafan det nu heter

hit me!

"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?
Hur liten är lägenheten?"

2010-09-08 22:56
Abo jag håller käften. Jag vegan ;(
All som röstar på mig skall jag slå ihjäl.

2010-09-08 22:58
Ledsen men 200 kr för fint kött är för lågt. Då är det fan inte fint kött.

2010-09-08 23:03
Vill man äta biff kanske Broncos Bar på Tegnérgatan kan vara nåt. Gott och i din angivna prisklass. Texas longhorn är gott också, de ligger inte så långt över, något dyrare än Broncos.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-08 23:43
Käkaställen är det nytt ord för restaurang eller snackar vi nåt helt annat här?

2010-09-09 11:27
Har ätit kött som vart riktigt bra för runt 200kr flera gånger tidigare..

Käkaställen innebär alltså restaurang. Så vi pratar inte om något annat!

Ska kolla upp de tipsen som kommit in, men fortsätt gärna tipsa!

mvh
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2010-09-09 17:07
Barbeque Steakhouse & Bar
City - Hötorget
Kungsgatan 54

Meny
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-09 17:11
Hm kollade precis, de verkar ha ändrat eller missat. De brukar ha oxfile, entrecote mm från 189kr beroende på storlek men ser det inte på hemsidan. Ringa och höra kanske?

2010-09-09 19:06
Bröderna Olsson är sjukt nice, vettiga priser. Men du bör nog boka bord innan.

http://www.garlicandshots.com/
"Det finns ingen dålig musik, <br> bara dåliga låtar."

2010-09-09 20:05
Testa bröderna olsson, aldrig ätit där men hört mycket om det.
Skiter det sig har du alltid amida kolgrill några meter bort!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Toastare

2010-09-10 10:04
Vad kan du tänka dig att betala för en kall rätt? hahahaha

*duut dududu* (Släng dig i brunnen ljudet)
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2010-09-10 10:11
Du verkar gilla BBQ stuket, kanske det du är ute efter?
Jag är som Medoria och bra kött innebär en bra oxfilé/ryggbiff med valbara tillbehör och såser, det hittar man på Hotellet/Le Grill. Tyvärr har inte Stockholm vett att starta upp en Hereford beefstouw som finns i GBG (även om den tappat stilen lite)
Stockholm har faktiskt väldigt få riktiga och bra grillrestauranger, inte ens Grill kan låta bli att blanda in massa BBQ tjaffs.

BO är bra, men det är ju ett rockers hak och som jag redan innan talat om på whoa.. lite sunkigare, men det har sin charm! Dock är maten överskattad, även om den absolut duger.

Men som sagt BBQ så är ju Texas Longhorn alltid ett säkert kort.
Jag skyller allt på Emma!