I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Felaktig Analys

Övrigt - Blandat

   

2010-08-04 14:40

Felaktig Analys

Alltså, jag fick hem papper idag på att jag är kallad till tingsrätt. Väktarbråk osv, men även för narkotikabrott.
Jag tänker att "jo jag hade ju rökt på ett par dagar innan de tog in mig för analys, så det är ju klart att jag kommer åka cannabis"
Jag ögnar igenom anklagelserna och läser följande:
"Westesson (jag) har den 2 januari eller någon dag dessförinnan i Kristianstad olovligen brukat AMFETAMIN, som är narkotika"
"bevisning: Analysresultat".

Okej, jag har aldrig någonsin brukat amfetamin. Jag själv är medveten om att jag aldrig aldrig har använt amfetamin jag vet knappt vad det är för något, däremot har jag rökt på. Och jag vet om att min analys måste garanterat ha visat cannabis efterssom jag röker på hela tiden. Det är som om de har bytt ut Cannabis mot amfetamin. Så vad kan ha blivit fel? har mitt test blivit ihopblandat med nån annans? Eller har det testet visat fel? hur fan bevisar jag motsattsen nu 7 månader senare?

Helt jävla sjukt.

tack och hej.

www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.