I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ni som åker taxi på helgerna!

Övrigt - Blandat

   

2010-07-04 03:55

Ni som åker taxi på helgerna!

Jag är den där snubben som tar era samtal när ni ringer, fulla som as och vill ha en storbil för att åka en skitsträcka på 300 meter, trots att det är 20 grader varmt ute... Jag är snubben som får ta era svordommar när ni tvingas vänta 10 oändligt långa minuter innan bilen kommer och hämtar er. Och ni som är ute på vischan, hur resonerar ni när ni tycker det är konstigt att det tar 20 minuter för oss att köra till er lilla håla?

Jag är han som får höra hur jävla lång tid ni väntat i telefonkö, klockan 1 på natten mellan Lördag och Söndag när tusentals människor åker taxi för att ta sig till sina favorit-köttmarknader och bli ännu fullare och om möjligt, försämra sina chanser till ligg ännu mer. Jag är killen som får samtal innifrån högljudda klubbar där det inte går att höra ett ord ni säger, men ändå fattar ni inte att det kanske är klokt att gå ut och ringa. Men mest av allt, är jag killen som inte får vara med. Tänkt på det när ni är ute och svirar.

Det var allt jag ville säga ;) Godnatt mina fulla vänner!

http://www.myspace.com/dirtydonline