I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tele2 hustlar igen.

Övrigt - Blandat

   

2010-07-02 17:50

Tele2 hustlar igen.

Tja, jag har lärt mig att Tele2 är inget att lita på med många lurendrerier under året

Men till denna situation.
Jag har abonemang och ett saldotak på 300kr, då man inte ska kunna slösa mer än det, och en dag så checkade jag mitt saldo, hade använt 200kr, inge fel med det, dagen efter hade jag slösat 800kr, alltså 600kr extra på en dag, och då måste jag ha smsat jävla massa mer, och mitt saldotak verkade inte funka, och så använde jag den inte efter det, även fast jag kunde utan anledning, sen idag på morgonen, skickade typ 5 sms, ringde ett snabbt samtal, till Tele2 båda två, och nu har jag slösat 1000kr, av dem sms o samtalet.
För nån vecka sen skaffade jag 3000 extra gratis sms, hade 3000 innan men nu 3000 till, alltså 6000. Han som hjälpte oss sa att de skulle funka dagen efter o allt va bra och så, men sen när man ringer till kundservice och skriker på dem för att mitt saldo ökar utan anledning säger dem att mitt abonemang inte kan ha mer än 3000 gratis sms, så dem 59kronorna extra man betalar för extra sms e bara skit.
Så nu sitter man här som ett stort jävla frågetecken, de jag ville få ut av tråden va nån som sitter/suttit i samma situation och om dem har rätt att kräva dem här pengarna ännu?

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag