I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Avslutningspresenter till 2 kvinnliga kollegor i 42-44 års åldern?

Övrigt - Blandat

2010-06-29 23:41

Avslutningspresenter till 2 kvinnliga kollegor i 42-44 års åldern?

Sitter och funderar på vad jag ska köpa för något till mina två kvinnliga kollegor.
Deras sista dag på detta arbete är nu på fredag (2/7).
Jag har jobbat tillsammans med de två i 4 månader och det har varit en väldigt lärorik och rolig tid. Jag tror inte jag hade klarat av det utan dem två. och nu känner jag att jag på något sätt vill visa min uppskattning mot dessa två människor.

Någon som har något tips på vad jag kan köpa?
Jag har funderat på att typ ge dem varsin korg med lite prylar i.
tex så har den ena pratat mycket om spa och att mörk choklad ska vara bra för hjärtat, sen att hon gillar jordgubbar osv.
Den andra har jag inte lyckats få ur riktigt vad för saker hon gillar.

Men hur som helst, då tänkte jag att man kanske kunde ha som ett "spa" tema/feel good prylar..
Jordgubbar, ananas, choklad, kanske någon vinflaska eller typ ansiktsmask tjosan. nå annat shit som man kan köpa på nått ställe typ som kicks eller nått. Har ju inte så väldans lång tid på mig och inte tillgång till så himla bra affärer (i och med att jag jobbar rätt mycke de här sista 3 dagarna).

Sen som avslutning så har jag suttit och fixat lite med typ som varsit brev till de här två damerna där jag som beskriver min tacksamhet och uppskattning. Den ena av de två har jag kommit in på väldigt djupa grejer och hon har varit som en hobbypsykolog lite för mig och jag i och med att jag till och från gett henne "a hard time" så skulle jag vilja avsluta med att verkligen få ner hur otroligt mycket jag uppskattat det hon gjort och sådär.. Målet är att få henne att bli rörd

2010-06-30 00:47
"spa" tema/feel good prylar..
Jordgubbar, ananas, choklad, kanske någon vinflaska eller typ ansiktsmask tjosan.

det va dom sakerna jag tänkte på, så kör på det! :)

2010-06-30 09:18

Prenumeration på Svensk Damtidning, det gillar alla kvinnor, oavsett ålder.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2010-06-30 10:49
2 biljetter till Gambia.

Nej men, tycker du ska köra på de där korgarna du snackar om, de låter ju för jävla nice. Kan inte tänka mig att NÅGON kvinna, man eller hund inte skulle uppskatta en sån där korg. Men speciellt kvinnor i deras ålder skulle nog bli glada över nåt sånt. Kan inte gå fel! Hell, jag vill ha en nu.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-06-30 12:21
2 biljetter till Gambia.

hehe.

2010-06-30 12:23
blommor är skiten.
cry me a river!
--> thcrew

2010-06-30 17:29
uppdatering på vad det blev..

Det blev
2 korgar med ungefär samma saker, lite olika smaker men aja
Lindt choklad
Lindor choklad
Doftljus
Ananas
"Färdig" ansiktsmask
comfort te

sen tror jag att jag kommer köpa jordgubbar också

Producent

2010-06-30 18:54
milf-hunter på en ny nivå.

trevligt med avskedspresent.

2010-06-30 19:09
Muzzka
Riktigt bra av dig!
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Graffare

2010-07-01 21:53
Muzzka P21

mkt bra presenter :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2010-07-02 02:45
2 biljetter till Gambia.

haha =D =D =D spruta vatten över hela skärmen när jag läste det där!
Nattens bästa! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-02 04:23
Poet

2010-07-02 23:34
Innan jag klev jag in i tråden och tänkte "någon kommer att skriva en dildo". Och aj vad rätt jag hade.

2010-07-03 01:23
han bad ju om det. (det ar svart att vara mogen 4 pa morgonen.)

fast jag diggar Muzzka, javla fin man som styr upp det dar.

2010-07-03 03:45
Fan vad gay egentligen..
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2010-07-03 09:30
Fan vad gay egentligen..

Ja jo, galet gay. Köpa presenter åt kvinnor? Synonymt med att smaka kuk.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Poet

2010-07-03 12:09
Ja jo, galet gay. Köpa presenter åt kvinnor? Synonymt med att smaka kuk.

Dagens!

Poet

2010-07-03 12:22
Väldigt fint av dig att köpa presenter åt dom!

2010-07-04 12:58
spa grejer för välbefinnandet. t.ex en mr rabbit haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.