I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Precis fyllt 18 och vill handla på internet, men..

Övrigt - Blandat

2010-06-14 15:04

Precis fyllt 18 och vill handla på internet, men..

jag vill helst inte att mina föräldrar ser vad jag har handlat. Har hört att nu när jag är myndig så får dom inte kolla vad jag har handlat osv och det kan dom väl inte? Har skaffat internetbank också så jag kan överföra pengar direkt från kortet. Det finns inget sätt för mina föräldrar att se vad jag handlat eller?

Om jag beställer något som är stort att jag måste hämta det på posten så kan jag hämta ut det själv nu alltså? Som ni ser så verkar jag inte så redo att bli vuxen hehe.

Men man håller allt hemligt om man överför via internetbank?

2010-06-14 15:06
Enda sättet för dom att få reda på det är väl om dom råkar få syn på avin. Beställ hem knarket till en polare som har flyttat ut istället.
Walking the street of dreams

2010-06-14 15:10
när du beställer så betalar du förmodligen med ditt visa... om du har möjligheten så betala mot postförskott... då ser de inte om de nu skulle ha tillgång till ditt konto...
sedan så håller du reda på kolli Id:ett som företaget du beställde ifrån o det spårar du via postens sida... så hämtar du ut den innan de skickar ut ett avi...
sedan så håller du reda på att aviet inte blir hittad av dina päron... så du måste hålla vakt på brevlådan dagen efter du hämtat ut varorna...
http://www.myspace.com/ko_kain_00 /|/ http://www.brownconnection.se|||
Member Of The LATIN GORILLAZ
lll http://www.basementality.se/shop

2010-06-14 16:53
eller så säger du att du har köpt en ny t-shirt eller något random från ngn klädbutik på nätet om du skulle få hem en avi och din mamma/pappa skulle fråga vad du köpt? det är jävligt sällan som posten skriver vem paketet är ifrån när de skickar ut lappen om att du har ett paket att hämta. jag beställer jätteofta saker (både kläder och prylar) via nätet så det är ingen fara..
Moderator

2010-06-14 16:54
Lättast är väl iofs att se till att du får avin i telefonen, så slipper du oroa dig för att hålla ett öga på brevlådan varje morgon.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Producent

2010-06-14 17:07
om det är spice och sånt du ska handla, så står det la inte att det är knark direkt?

och beställ inget dumt som kan hamna i tullen, då får du ett helvete. i promise.

2010-06-14 17:09
Känns som att det hade varit enklare att hjälpa dig om man visste på ett ungefär vad du tänker inhandla, om det handlar om sex leksaker, knark eller vad det nu kan vara=) Ska man beställa något av det står det ju inte direkt "Knark" eller "strap on" på.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-06-14 17:13
Postförskott med SMS-avi som sagt.
Toastare

2010-06-14 17:26
real doll, naturdroger och en mailorder-bride!
Jag skyller allt på Emma!

2010-06-14 17:51
Vadå kan man skicka efter en fru bara? man behöver inte ens åka dit o skaka tass, GOD DAMN!

2010-06-14 17:57
asså betala med kortet direkt, och välj SMS-avi?

så enkelt är det ju

2010-06-14 17:58
det hade nån redan sagt såg jag nu....

2010-06-14 18:34
Fleshlights finns annars i de flesta välsorterade sexshops, du behöver inte beställa från internet.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Producent

2010-06-14 23:20
vad ni failar med att vara roliga... det måste kännas lite :(

2010-06-15 00:10
Jag tycker dem var roliga, iallafall marvin gay

2010-06-15 05:38
Hahahahahaha Konstigt. Fan vad rolig du är. Du försöker inte ens, du bara är det. Hela tiden. Natural Born Funny Man.

Fleshlights skickas i dolda paket. Det står inte vad det är, var det kommer ifrån eller hur man ska knulla den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-15 09:36
Konstigt P22

Vad snackar du om, vi är ju jätteroliga!

High5 prinsmio.

Dieallot

Om man inte vet hur man ska knulla en fleshflight har man nog ganska stora problem. Det är väl en av få produkter som verkligen inte behöver en instruktionsbok. :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-06-15 14:08
Poste Restante är din vän.
cry me a river!
--> thcrew

2010-06-17 15:15
Jag tror att TS ska beställa hem blommor till sin mamma på hennes födelsedag och vill att det ska vara en överraskning!