Superkraft
Om det skulle vara som i heroes att vissa mänskor hade en kraft det hade varit totalt övergrymt, villken om ni fick välja men bara en skulle ni velat ha, och vad skulle ni använd den till? Jag skulle velat haft frysa tiden å tidresa , hade stannat stockholm och slaktat hela staden med tags
This is some Cody Vernon shit
och stulit pengar så jag blev rik
Har haft den diskussionen tvärlänge med en kompis, hans säger att han kommit på den ultimata kraften, att blinka med ena ögat så personen mitt emot gör allt för en och sedan blinka med andra ögat ifall förtrollningen ska brytas. Jag håller mig dock emot det hahaha, tycker att Sylars kraft att kunna se hur saker fungerar och kunna fixa det är något överfett.. så kan man sno andras krafter också!
http://www.myspace.com/murderdem
Att teleportera sig som han Nightcrawler i X-Men 2 vore ju fett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-06-13 12:49
Hade fan nöjt mig med att kunna flyga.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Att kunna flyga måste ju ändå vara det mest ultimata.. vara helt fri =) Självklart i övernaturlig fart så att man kan besöka flera platser under en och samma dag
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Ni måste ju skriva vad ni skulle använda eran superkraft till också :P NateW aaa sylars kraft hade varit grym men då hade man haft hans psykos hunger bättre med peters när han kunde absorbera hur många krafter som helst
Hade velat ha "the Haitan" 's kraft, radera ens minne å sånt shit, fatta vad man hade kunnnat blåsa folk då! hade jag varit en rick bitch :D
jag hade velat kunna styra människors känslor
Min superkraft hade vart att jag var snuskig rik som bruce wayne! aka Batman
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Tankeläsare är ju svårt underskattat
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
App P21: hade inte pallat de asså veta vad folk tänker hela tiden lär ju vara sjukt jobbiga saker man kan få höra då
Att flyga skulle vara tvärfett. Tror att det i kombination med att vara osynlig skulle vara överlägset softast av allt.... Men eftersom de 2 krafterna är sjukt uttjatade väljer jag nog att kunna kontrollera världens alla råttor. Råttor som utför uppdrag åt en alltså. Det skulle passa mig fint, jag skulle få saker och ting gjorda på ett kick.
Matt Parkmans kraft i Heroes, d.v.s. att kunna läsa tankar, och även kontollera andras tankar!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Bäst hittills är ju sonnysupreme's rått-kraft. Jag hade velat kunna resa genom tiden. Är sjukt intresserad utav historia osv, så det hade vart det ultimata för mig.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
missbruk Eller hur! Det ska vara just råttor också för de klarar av typ alla miljöer, det finns många gånger fler råttor än människor i den genomsnittliga storstaden och de bär på sjukdomar/hemskheter etc. Men vore det inte nice att kunna åka fram i tiden också? Isf är jag på din idé.
Jag dödar er och tar era superkrafter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Peter Petrellis kraft, så man får alla ^^. Antingen det eller kunna böja tid och rum a la Hiro. Första anhalt: Woodstock. Andra anhalt: Up in smoke tour. Sen hade jag bara använt kraften för att ta mig överallt :D
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
jag hade nog gillat att softa runt som Wolverin i XMen, ha en jävla massa inbyggda vapen och tillråga på detta ha en självläkande funktion om man blir skadad eller liknande. fast jag vet inte, det är ju mer coolt än nödvändigt funktionellt. vad fan ska jag med inbyggda "knivar" till lixom? så jävla ofta hamnar man ju knappast i bråk. men om man är inne på hela den här "bra att ha om man ska slåss"-grejen så skulle jag inte heller banga på att INTE ha någon superkraft precis som någon redan tidigare nämnt utan köra straight on Bruce Wayne, rik och ha en jävla massa coola gears. Annars lär väl det bästa helt enkelt vara som Peter Petrelli, kunna använda andras krafter. Som Rouge också, fast ja.. utan den där biten med att man inte kan bli berör utan att typ suga ur livsgnistan ur denne.
Den optimala är ju Petrellis då han kunde ha alla krafter. Men fatta att kontrollera tiden, när kl ringer 07.00 så stoppar du tiden och slaggar vidare. När du sen vaknar är det bara att trycka på play och vara pigg all day long. Eller stoppa tiden för att sedan spöa skiten ur någon du hatar, när han vaknar kommer han inte alls fatta hur hans näsa är bruten. Då är jag nöjd.
Men fatta att kontrollera tiden, när kl ringer 07.00 så stoppar du tiden och slaggar vidare. När du sen vaknar är det bara att trycka på play och vara pigg all day long. Och dö när man är 35. roligt.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Det tänkte jag inte på...nu måste jag ha en ny dröm.
Telekenesi är ju rätt fett också
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
äta dunderhonung utan att få ont i magen.
cry me a river! --> thcrew
Alla element. Eller Is skulle räcka för mig. Iskraft är coola grejer.. eller eld Eller odödlighet+att kunna stanna och resa i tiden+att man kan ta självmord om man vill så man slipper skiten när man är less eller när jorden går under
Att kunna phasa genom saker som Kitty Pryde i X-Men. Alltså att kunna gå igenom väggar och låta saker passera genom en utan att göra skada.
The absence of evidence is not the evidence of absence
Spela gitarr som David Gilmour.
Att kunna spöa din morsa med båda händerna bakom ryggen! Manligaste superkraften som finns!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
självdisciplin borde ju klassas som den starkaste kraften av de alla. det skulle jag vilja ha iaf
http://www.kommandot.se/wp/
Att kunna stanna, spola tillbaks och framåt tiden hade ju varit det bästa. Självklart slow-mo effekter också. Man hade blivit bäst på varenda jävla sport i världen. Du hade stannat tiden och tömt varenda bank i stan. Och även om någon poppar dig i bröstet eller något så kan du bara spola tillbaks tiden några sekunder and dodge that shit like the Matrix. Enda som hade stoppat dig är väl en kula i huvudet, då hinner du inte reagera :S
At the gates of Eternity...
Jag skulle vilja vara en airbender. Elementkraft verkar ju asfett. Typ Moder jord kraften i Avatar. Styra alla!! Tjafsar du med mig så tvingar jag dig ligga med en uteliggare.. HA!
osynligt eller röntgensyn, obvious reasons.
ja skulle fan välja metall mannen i terminator :-p de är långt ifrån den bästa men knäckar dom flesta.
Skulle vilja ha superkraften att kunna göra saker med en gång då jag behöver göra dem istället för att skjuta upp skiten. Vågar knappt tänka mig hur långt jag skulle ha gått! Hade förmodligen varit gift med kronprinsessan nu.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Att vara Jedi och äga ett lasersvärd vore ju lagom fett
Vi är överallt!
Teleportering! Fatta vad gött att bara kunna flytta runt saker + sig själv? Om man har tråkigt på jobbet kan man ta en tripp till någon sandstrand på andra sidan jorden, chilla lite och sen komma tillbaka. Eller om man är sugen på lite glass är det bara att teleportera loss.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Lätt att jag skulle vara osynlig! Skulle stealtha runt hela dagarna och spana på nakna brudar.
Wurrup?
Hahahaha woodstoock och Up in smoke som resultat av teleporteringen.. lätt!!!
http://www.myspace.com/murderdem
Men eftersom de 2 krafterna är sjukt uttjatade väljer jag nog att kunna kontrollera världens alla råttor. Råttor som utför uppdrag åt en alltså. Det skulle passa mig fint, jag skulle få saker och ting gjorda på ett kick. - Va jävligt lockande
Flyga skulle ju va ett utlimatum men nja, de går utan superkrafter
Vara odödlig, eller kunna dö med åldern men inte annars, bästa sättet att tjäna pengar på,
ey bruuuushaaan, slå vad 23958020000dollar på att jag överlever om jag hoppar från huset jaaao
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Moderator
2010-07-04 14:30
Telepati (mind reading och mind controlling) och Telekinesi (flytta på saker med tanken). Har jag de två tar jag över världen.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Everlast sa det iofs, att va Jedi vore fan inte helt fel.