I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Japansk blomma/växt motiv till tatuering

Övrigt - Blandat

2010-06-04 01:10

Japansk blomma/växt motiv till tatuering

Tjena!

Söker en japansk blomma som jag ska tatuera på underarmen. Det ska vara en blomma/växt som sträcker sig från handleden till armvecket. Den ska vara levande, men ändå inte för mycket/för stort.

Har kollat igenom en del trådar och en del här verkar kunna sin skit så kom med lite tips/inspiration eller kanske rita något själv? Diggar jag det så tatuerar jag in just din!

Vila i frid, Andrés 'Grioa'.

2010-06-07 15:00
PizAndLöv

jag tror inte att det är en sån stor ära att bara rita något som du sen tatuerar, ska du locka med något ska du väl se till att den som ritar motivet även tatuerar det så den får både cred OCH betalt för det hela.

2010-06-08 21:29
Problemet är att de flesta som är duktiga på att rita inte riktigt förstår sig hur man ritar tatueringsmotiv. Även om någon här ritar en blomma som du gillar mycket så kommer antagligen tatueraren att rita om den så att den fungerar som tatuering och då känns det ju lite som om man kan cut out the middleman och gå direkt till tatueraren och be honom rita.
Still in the bridge

2010-06-08 22:01
Det är nog mer passande att du går iväg till en tatueringsstudio och bokar tid. Tala om för dom vad ditt önskade motiv föreställer så styr de upp en fin skiss åt dig!
mok vurban