Säger du oxå el-bertil när du slår i armbågen?
Vi har en liten diskussion över vad man säger om man slår i armbågen och det börjar stråla. Vissa säger cp-nerven och jag själv säger el-bertil. Vad säger du?
Liqorice = Lakris minus u & t
Moderator
2010-06-01 22:57
aj...?
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Moderator
2010-06-01 23:05
Den medicinska termen är cp-knöl.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, "El-Bertil", fan vad fult, :D
Toastare
2010-06-01 23:30
Änkestöt... eller enkelstöt som jag sa fram till att jag var typ 25.
Jag skyller allt på Emma!
El-arne!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Jag brukar säga "SATAAN!!! Jag slog i käringknölen". För övrigt för det så sjukt ont. :(
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
haha aaa sa enkelstöt fram tills kanske en månad sen, men visste inte ens om det ordet förrän jag var kanske... 20. men el-bertil, det var fan nåt det ^^
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
jag slog i armbågen?
be the change
kärringstöt!
Follow the dao, right about....NOW!
I norrland kallas den nerven för kalvdön.. ;p dock är nog cp-knöl eller el-bertil schysstare namn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Cp-nerv heter det.
Vi är överallt!
Everlast said it. Cp-nerv.
ööööööööööööööh
enkelstöt
Producent
2010-06-02 08:31
Jag brukar säga "Fiiiiiiii...na fåglar flyger fult!" när jag får en smäll där. Och det heter kärringpunkt, och därmed basta!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
I norrland kallas den nerven för kalvdön.. ;p dock är nog cp-knöl eller el-bertil schysstare namn vars i norrland? aldrig hört ordet "kalvdön".
därifrån jag kommer kallas det att man slår i
kärringnerven .
((MAAD))
Enkelstöt låter ju bara hemskt. Sen verkar ju änkestöt redan det vara en förvrängning, men en ganska rolig sådan.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Enkelstöt fram till idag. Tills BountyBoo sa att man skulle säga Änkestöt. Nu säger jag nog Änkestöt!
Moderator
2010-06-02 13:16
haha aldrig hört nått annat ord än kärringstöt ja xD
//TW
Jag slog i kärringnerven!
Intressepenisen hårdnar!
CP-nerven är ju på överarmen under axeln, armbågen är CP-knölen.
du är kär i mig.
Cpknöl! Hata att slå i skiten armjäveln blir fan paralyzerad
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Tar det som en man och går tyst därifrån. Spoiler sen fäller jag en tår i garderoben...
Men då.
Toastare
2010-06-02 16:31
Kul att så många sagt enkelstöt :D Tänkte logiskt att en det var en enklare form av stöt :) Men så sa jag också honungskurva till hårnålskurva till sena tonåren.
El-erik kör en del jag känner på..
mama said knock you out
jag trodde att det var allmän accepterat att det är cp-nerven man slår i. Och då får man sig en kärrigstöt.
Det heter kärringnerven.
Producent
2010-06-03 11:25
kärringstöt, aldrig hört nåt annat ord för det
En kärringstöt uppstår genom trubbigt våld mot kärringknölen.
elektriskaknölen!
Hej, Träffat Jacob?
elektriskaknölen? sämst hittils.
cp-närven trodde jag alla sa
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
tottenham är fittnerven kopplad till klitoris?
Producent
2010-06-03 16:19
Tokfan P22 Vad fan säger du då? alla jag känner säger så iaf.
Hej, Träffat Jacob?
cp nerven brukar då jag säga, el bertil var helt klart fränare
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
aldrig ALDRIG i mitt 21åriga liv hört något annat namn än elektriska knölen, är ni alla från norrland?
Can't break necks in boxes
widegren säger bara att elektriska knölen var sämst hittils. då var ju el-bertil klart coolare. alltså klart man säger olika här och var, som folk jag träffat från skövde som säger imorses och åt imorse t.ex. här i krokarna heter det iaf kärringnerv.
Enkelstöt fram till idag. Tills BountyBoo sa att man skulle säga Änkestöt. Nu säger jag nog Änkestöt!
Moderator
2010-06-03 19:25
aldrig ALDRIG i mitt 21åriga liv hört något annat namn än elektriska knölen, är ni alla från norrland? Norrland ftw ffs
//TW
Vad desillusionerad man känner sig när man i hela sitt liv sagt enkelstöt. Och så heter det el-bertil. Är det spanskt uttal?
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Forumssignatur...<br>
Toastare
2010-06-03 21:36
Yeay, vi borde egentligen byta namn på det till enkelstöt! och jag är från skåne, Sveriges klitoris!