Beyoncé har mer att säga till om i mitt förhållande än vad jag har
Jag skulle säga att jag är en förhållandevis tillbakalutad och lugn pojkvän. Jag har aldrig blivit upprörd eller andfådd över banala trivialiteter och jag tar parproblematikens alla eftergifter med en stor nypa salt. Med det sagt, är det ändå både kul och smickrande när flickvännen influeras av ens åsikter och att de principer och riktlinjer jag ställer upp för mig själv inte helt går över huvudet på henne. I mitt snart 25-åriga liv har jag lattjat med en handfull damer. Vissa av dem har varit extremt följsamma, andra har antagit en mer självständig approach. Åter igen. Jag lägger ingen egentligen värdering i hur mycket jag har att säga till om, men kommer mer följsamma kort upp på bordet finns det en risk att kan känna mig en smula hedrad. Hur som haver. I alla relationer jag befunnit mig i, har jag ständigt haft en massmedial antagonist flåsandes i nacken. På det glada nittiotalet tillhörde hon någon slags kvinnlig supergrupp och nu på senare tid har hon fullständigt lagt musiklandskapet för sina fötter. Beyoncé Knowles, har så länge jag kan minnas, influerat mina flickvänner avgjort mer än vad jag någonsin kunnat göra. Vi snackar klädval. Vi snackar dansmoves. Och vi snackar naturligtvis om "put a ring on it"-aforismer. Nu till min fråga. Är det någon annan som känner igen sig i denna beskrivning? Är det någon som delar mitt hat mot denna skenheliga dam? Och sist men inte minst: Hur bör jag tacka denna problematik?
skulle tycka det var gött om min flickvän tog efter beyoncé hon är ju fan en gudinna, inte bara utseende mässigt och verkar va en bra människa och är duktig på massa saker... en bra förebild ju-..
"life's a garden, dig it."
Hangaround
2010-05-23 23:56
skulle du kunna specificera ditt problem lite mer utförligt så att man förstår vad du menar? kanske är lite för många högtravande metaforer för whoa-folket, som är lite mer vana vid "yo bruden har flippat ut totalt asså shit."
http://matildaberggrens.blogg.se
sluta lyssna på rnb och börja ragga på folk med ryggpatches med doom och pisschrist istället
http://www.kommandot.se/wp/
Visa henne musiken/filmerna/litteraturen som har påverkat dig och se ifall hon blir inspirerad av dina "idoler"?
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Så mycket text och så lite sagt... Men som sagt, testa med att inte ragga upp osäkra småbrudar på ditt kvartersdisco och välj inte tjejer som du rätt uppenbart verkar lida av att beblandas med. Ingen avancerad matematik direkt, om det inte är så att nån håller en pistol mot ditt huvud och tvingar dig till nånting? Annars boka upp dig hos närmsta högstadiekurator.
Bitches Ain't Shit
lol, extremt ordbögeri och så får du inte fram din poäng till slut ändå. FAIL "bild på katt som säger fail"
Haha wackcent. :D Denna tråd påminner om han som gjorde sådant här förut, minns inte hans namn. Typ trådar om toarullar och grejer.
jagvillocksåhaenblog.com
Ni får ju läsa mellan raderna.. han har en flickvän som vill att deras relation ska bli seriösare än vad han hade tänkt sig..hon vill att dom ska gifta sig och sånt.. och han blir tveksam på vad han vill. Skyll inte på Beyonce, tycker bara det är bra om tjejer inspireras av henne och hennes låttexter i ren ta ingen skit-anda. Passar det inte så fuck off.. är så jag brukar tänka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Midas Om det var waaay back kan de vart jag, läste journalistik -01-02 och var extremt bajsnödig med ord ;) On-topic, ang beyonce brudar tycker jag att ju fler gånger en kvinna behöver basunera ut att hon är självständig, ju mer needy är hon.
Rock out with your cock out!
Hade ett ex som religiöst följde Sarah Jessica Parker och allt hennes fiktiva karaktär sade, skrev och gjorde i Sex & The City. Från klädval till livsstil och karrär, ja, allt. Det var väl både negativt och positivt. I viss mån var hon ganska enkel att läsa av och förutspå, något som kan te sig vara besvärligt och förvirrande med motsatt kön. Visste nästan alltid vad hon skulle gilla/ej gilla då jag var hyfsat bekant med SJP's karaktär och S&TC ha slötittat på skiten ett pinsamt antal gånger för en kille som egentligen inte gillar serien. Tänkte alltid att det ändå kunde varit värre, finns bra mycket sämre och pinsamma människor att anpassa sitt liv efter. Nu känns det dumt att ge dig tips då det är ändå ett ex jag talar om, och det tog slut av en anledning, men ja, försök att använda detta till din fördel. Ta reda på så mycket du kan om Beyonce, försöka veta mer om henne än vad din kära dam gör. Ljug gärna ihop halvsanna eller helt osanna saker om Beyonce som på något sätt gynnar dig eller gör ditt liv enklare.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Sen får du acceptera att tjejer antingen planerar en framtid med dig minutiöst eller intar andra manliga könsorgan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Midas syftar nog på phlegm. Jag har också misstänkt att pundaren är samma person.
Redline!
two_grand, hehe nä. Det är som Octagon säger: phlegm. :)
jagvillocksåhaenblog.com
phlegm hette han ja, funderat på det där sen jag såg nån pundartråd för några veckor sedan.. tack! :D
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Jag måste dock säga att jag uppskattar phlegm/pundarens trådar.
Redline!
Låter snarare som om du (Pundaren) dras till samma sorts säger om det är så att "Beyonce" fortsätter att haunt you in life.
At the gates of Eternity...
lol, extremt ordbögeri och så får du inte fram din poäng till slut ändå. va rätt formulerat för det här
RATED R!
Oj vad besviken jag blev när jag trots allt tog mig tiden att läsa igenom hela inlägget. Mycket ord med liten poäng var ett bra sätt att formulera det..
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Skrev jag verkligen "säger" när jag menade "tjejer"? Jeezes christ...
BC99: Du kanske kände dig finsk när du skrev det? Fast då hade det stavats "Sejjer". Men ändå.
Redline!
Haha, finsk tourets :P
Det är inte beyonces fel, det är ricky lake's
http://soundcloud.com/80scrackpolo
haha intressant att ha en sån till partner.. identitetskris? men vadå om man inte gillart, avsluta förhållandet? ta ett snack? mötas halv vägs? kompromissa?
kul att de körs
håller med eh_japp lite ang Identitetskrisen. Alla har väl en förebild men att apa efter så mycket att ett föhållande håller på brista, now that's fucked up! Testa och apa efter nån skön förebild som du kanske har och freaka ut henne totalt. Typ Thorsten Flinck eller Di Leva
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
sincedayone ta efter di leva är väl ändå att ta i lite, kvinnomisshandlarn nr1!
kul att de körs
Beyonce <3
Det är väl bara att put a ring on it eller gitta to the left to the left? För hon är nog en survivor och klarar sina bills bills bills utan dig!
ModernDrunkard P24 Frågan är ju om hon är en bootylicious nastygirl, kan detta bli en bildtråd..?
eh_japp allt annat utom misshandeln kan ju bli sjukt kul!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
put a ring on it, bra att du hjälper till med objektifieringen av tjejer beyoncé..
my name is xelly smelly
Xelly: Hon menar väl tvärt om?
tror hon syftar på fingret som "it" men låt oss diskutera det länge och grundligt
lebear nej hon menar inte tvärtom.. backcent2.0 aa jag tänkte de med men "If you like IT then you should put a ring on IT" tror inte någon gillar ett finger så mycket :)
my name is xelly smelly
Vad skulle hon annars snacka om, det är väl tvärlogiskt att hon menar en vigselring. Det beror väl på ens egna grumliga kvinnosyn om man associerar det med annat:)
Haha "sejjer"m det var min dagens:D
Vi snackar klädval. Vi snackar dansmoves. Jag kan faktiskt inte se problematiken i detta. Om hon väljer att klä sig och dansa som Beyoncé so what?
Jag vet inte vad du lyssnar på för musik, men går du i baggy-jeans och hood-tröja vet man ju vad du influeras av och inte är det dansband.
Ska hon då hata nas och 50-cent för att du väljer den klädstilen t.ex.?
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Och "put a ring on it" handlar om vigsel. För att många tjejer vill gifta sig och snacka om det med sina pojkvänner, medan killar är jävligt rädda för att binda sig. Google är din bästa vän.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Alltså vem har sagt att det inte handlar om en vigselring? come on people.. Återigen, för att ytterligare klargöra, vi kan tom ta de på svenska så kanske ni hänger med.. "Om du gillar den så borde du sätta en ring på den" ringer några klockor?
my name is xelly smelly
Xelly P24 luffarschack???
"life's a garden, dig it."
Big L hade nån liknande rad...
cockring... om du inte kan fullborda ett samlag ta till hjälp! annars kommer hon lämna dig. tack bejonse.
MVG för den finna uppsatsen Annars bara att gå över till rockbrudar typ. Fixar sig allt!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
GhostfaceKillah Så jävla sant. Rockbrudar är fan dom sanna chicksen!
Du får nog skaffa brud som tackar nej till R&B och pop musik..haha fett jobbigt ju att ha en sötis till tjej som skriker halooooo i duschen o köper ögonskugga med glitter på... men vadå..den dagen din brud skriker " to the left, to the left" ..då vet du vad som gäller iallafall hahahahaha! :D
Gfk sa nog allt.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Måste hålla med Xelly. Att mannen tar sig en kvinna känns inte så fresh...
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/