I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tics! Help

Övrigt - Blandat

2010-05-20 23:23

Tics! Help

Hello Whoaiter,
Jag har hamnat i en udda situation där pluggarkompisar har har en massa tics för sig. Nu tänker någon sund whoait att det gör väl inget, men jag bara tycker det är sjukligt irriterande med alla kluckljud, knackningar osv. och inser att problemet är mitt och inte de som har tics. Hjälp en snart sinnesgalen medmänniska! hur ignorera?

Peace
PS: jag har inget emot er som har tics, jag vill acceptera. Förtydligand av tics: tics är ofta små upprepande rörelse, ljud, tankar osv. som dyker upp utan förvarning i vissa mönster

Producent

2010-05-21 06:10
saffa öronproppar! finns grymma på apoteket för 39:-
ja jag är seriös dom dämpar ljud. tar inte bort dom helt, men tar bort peakarna.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent

2010-05-21 06:11
& det är inget fel på att irritera sig, vissa ljud går det helt enkelt inte att acceptera. jag har problem med sådana som smaskar när dom äter. värst är sådana som käkar tuggumi, eller suger på karameller. hu
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent

2010-05-21 06:25
i med lurarna från en MP3 spelare....irriterande ljud är gnälliga tjejer
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-05-22 13:01
@fyra: öronproppar ska testas, blå/gröna mot hög peak ljud.

@Fumez: haha, men det är bra uthållighets träning

2010-05-22 13:44
hehe vi hade en snubbe på min skola med typ 150tics =D, gick inte 10sec utan att han drog av något av sina tics haha.

Soft med tics ju B-)

prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!