I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är ni Whoaiter kompisar irl också?

Övrigt - Blandat

2010-05-12 18:44
Oh snap.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-12 19:15
ur min lista har jag träffat/är kompis med/lärt känna, men inte träffat:

afflaf
Azziz
BC99
Becky_83
cazt
chootionline
conspicuous
DonKrille
LayDeeOmega
lhabia
Pato_Pooh
Priyan
rowmire
skillz
The_Real_Tico
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2010-05-12 19:16
Fridan:
Vadå färsking ELLER svenne??? Jag är båda. Vad är du?
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-05-12 19:44
Jag är anställd som ledsagare åt socials, jag har för mig att han har konto här.
Vi umgås dock inte privat, men jag brukar ta med honom ut på bio, fika och om han ätit sin gröt å städat undan sina leksaker ordentligt så åker vi till badhuset å åker lite rutschkana, det brukar han tycka om.
Ridå

2010-05-12 20:04
xpertize jag förstår nog inte vad du menar med att man ska vara färsking och svenne, men jag antar att du skulle säga att jag är båda.

skulle du skämmas över att umgås med dig själv också? :)

2010-05-12 20:10
xpertize

troll.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-12 20:21
Fridan:
Näe, men jag skäms över folk som umgås med mig! Svennelovers hela bunten. :S
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-05-12 20:36
måste bara tillägga att jag är en whoa-hoe!
skaffar whoa -> blir ihop med en admin -> whoa-hoe. ^_^

(jag anser f.ö. att Misery_chick är det också eftersom hennes make är moderator)

2010-05-13 00:12
jennie: och jag kommer näst sist på din lista? :(

2010-05-13 00:48
typ alla jag träffat på whoa har bokstavssyndrom så därför vill j ag intre träffa whoaanvändare mer för man tröttnar

2010-05-13 00:50
haha jag har ingen bokstavssjuka :P

2010-05-13 00:50
eller... haha... nvm

2010-05-13 00:56
Jennie is back

Känner du inte mig? :'(
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-05-13 01:49
sebbe du är alltid högst upp på min lista <3

psyko slusk haha inte vad jag vet... eller?

2010-05-13 01:52
åh rouaa <3 :)

2010-05-13 01:59
aaaawwwe <3<3

2010-05-13 05:26
bagheera. Och vem är du som påstår dig hänga med mig?

Jag känner inte dig.
Amazighen will remember

2010-05-13 15:25
ojoj, jag har träffat många underbara och nära vänner genom whoa, bla Kaptenkrok, Junkgirl, mellanöl, Fuzz osv osv.
Träffade även min pojkvän (d-beck) här i "snälla tråden" och vi har nu varit tillsammans i över 4,5 år.

Jag gillade dock whoa mer förut, nu är det fullsmockat med massa idioter och folk som ska klaga på ALLT och ALLA. usch!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2010-05-13 15:30
Jag gillade dock whoa mer förut, nu är det fullsmockat med massa idioter och folk som ska klaga på ALLT och ALLA. usch!

Pratar du om Refused nu?
prinsen i hundkostym.

2010-05-13 15:32
psyko_slusk
njä, mer på såna kommentarer som du just la.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2010-05-13 15:33
jag känner mig träffad. men jag är ganska säker på att jag är trevligare i verkligheten, eller emelie? :)

2010-05-13 15:34
njä, mer på såna kommentarer som du just la.

Hoho..
Ja, men jag är rätt nöjd med min kompislösa tillvaro här på Whoa ;P..
Ger mig friheten att bete mig hur jag vill när jag vill, Det kan jag ju inte göra någon annanstans..
prinsen i hundkostym.

2010-05-13 15:44
Skillz
Ja, du är mycket trevlig i verkligheten!
dock tror jag många är det på riktigt, men sitter och leker matcho bakom skärmen! ;p

psyko_slusk
Så länge du är glad, så kör! :p

2010-05-13 15:47
emelie det tror faktiskt jag också om jag tänker på alla jag träffat som är galet jobbiga på whoa haha, helt annan sak att träffa folk på riktigt

2010-05-13 21:23
jag är lite som jag är på riktigt på whoa måste jag säga. det är hur folk läser mina inlägg och missförstår mig som gör att de tycker att jag är jobbig. eller att de har andra åsikter än mina kanske... näe. måste vara missförstånd. jag är ju underbar och har jättevettiga åsikter.
Toastare

2010-05-13 21:44
MrSalesman, som han redan nämnt!
Och sen har jag ju träffat en hel del massa annat folk..
Jag skyller allt på Emma!

2010-05-13 22:08
junkgirl Så det finns fler som är precis som mig?

På tal om skillz, kan jag hålla med om att han är trevlig irl med, även fast vi kanske inte sa så mycket när vi sågs. Misstolka rätt nu whoa....
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo

2010-05-13 23:04
Verkar endå som att det är många som hookat vänner, och lovers, på whoa.
Skit nice ju!! =)

gnaget_90: hade ni fullt upp med att hångla? =) För jag hade lätt hånglat lite med skillz. Haha :P

2010-05-13 23:36
AdaliA Det hade nog hänt om inte balooo var med!
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo

2010-05-14 00:08
eftersom som skillz har bokstavssyndromer så vågade gnaget inte prata med honom eftersom skillz har ett sånt hett temperament

2010-05-14 00:57
Jag har träffat en del via Whoa under årens lopp, en del kände jag redan innan. Whoafolk är överlag nice folks!

perveterad bäver:
Baboso har sovit över hos mig. Priyan också. Men det var mest för att dom bodde så långt borta. Det var mysigt. Baboso hade gått iväg och köpt frukost när jag vaknade. :)

"det var mest"
...?!

junkgirl:
är du verkligen det? var han verkligen det när ni blev ihop? har lite dålig koll på tidslinjen...

2010-05-14 00:59
Priyan

jajjemen, han var admin när vi blev ihop.
han kände igen mig som junkgirl första gången han såg mig också. ^^

2010-05-14 01:03
junkie:
där ser man... mitt minne är som sagt a little bit cloudy...

well jag får väl gratulera dig till att vara en whoahoe. jag visste hela tiden att om någon på whoa skulle kunna bli det så var det du! ;)

2010-05-14 07:29
Priyan: Ja, och för att vi hade festat. Men jag minns första gången vi sågs iaf! I Björnsträdgård möttes vi och sen gick vi och kollade skivor på recordnet tror jag.

Jag minns inte första gången jag träffade Baboso men jag misstänker att det var på söderkällaren.
www.nativeswedes.se

2010-05-14 10:10
Hur många år sen är det eg?
Det var bra tider... Skivsamlandet har kommit av sig rejält. :/

Man borde göra en lista på alla man träffat. Det är ändå en hel del under årens lopp. Minns att jag träffade många whoaiter på roskilde och hultan back in the days.

2010-05-14 12:00
haha whoakändisar =)

2010-05-14 12:42
Ja det har blivit en hel del man har träffat nu efter alla diverse whoaträffar och dylikt.
Många träffar jag fortfarande och känns som man fått sig ett par vänner för livet här igenom!

Jag och min käraste emelie träffades på whoa till exempel, i oktober blir det 5 år.

Sen har vi ju baboso, åderpåleone, junkgirl, fuzz, phonographic, rachel, skillz, aye, hobbs och fler är det :)

Finns ju även maassor av mina nära som har whoa men som jag lärde känna innan.

Whoa - makes friends
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-05-14 13:07
åh baboso... att få honom som vän är som att bli vän med totoro himself. <3

2010-05-14 13:18
haha jaaaa visst är det!!!! ^^
- Det släcks.

2010-05-14 15:27
Även kaptenkrok känner jag att jag blivit bra vän med, nu bor ju den sköna jäveln inte kvar i stockholm bara =(

kommer säkert på fler, mkt fint folk har jag träffat iaf!
- Det släcks.

2010-05-14 16:48
oh, baboso ÄR totoro!

2010-05-14 17:26
junkgirl/b-beck/emelie

HA! min teori har värsta fotfästet!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Promotor

2010-05-14 17:37
Träffat 57 personer i min vännerlista.. Som alla andra så har jag träffat vissa genom whoa, och vissa utanför..

2010-05-14 19:55
oooh! whoakändis-mellon har jag också träffat!
www.nativeswedes.se
Redaktionen

2010-05-14 21:13
har ca. 10 st som jag inte träffat på min lista..

trodde ändå den var mer VIP än så
namaste

2010-05-14 21:43
åh, ÅderpåleOne! <3
Moderator

2010-05-15 09:53
*..emelie..* och d-beck har jag träffat via whoaträffar för länge sedan. Och jag tyckte vi blev fina vänner :) Ser fram emot att träffa dem i sommar när jag kommer tillbaka till Stockholm.

Sen har vi två bannade dudes som jag blev polare med också. Dicecard och Crunk_Dude, de två har jag hängt rätt mycket med också.

Har träffat en och annan tjej via whoa också, varav en var min flickvän i 6-7 månader.

Och jag har träffat flera vänner också, men ni kan ju knappast förvänta er att jag ska komma ihåg alla såhär på hungriga morgonkvisten.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-05-15 13:24
Jag har träffar ca 70-80% av min vännerlista. Sen har jag blivit bra vän med en del tex Legoland, *..emelie..*, d-beck mm.

2010-05-15 14:19
gnaget haha vi får ta och hooka upp nåt snart igen :)

2010-05-15 14:24
Upptäckte att det var väldigt få på min lista jag inte träffat, färre än 10 helt klart.
- Det släcks.