I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

I'm LEAVING BABYLON!! tips till blivande gatumusikant tack!!

Övrigt - Blandat

   

2010-04-08 16:01

I'm LEAVING BABYLON!! tips till blivande gatumusikant tack!!

Ja å en polare ska i sommar göra de!! ska sälja lägenheten å allt ja äger och draaaa..

göteborg - lund - köpenhamn å sen vidare söderut

ska jaga drömmen innan de e försent, uppleva världen å leva lågbudget mä min bästa polare å min gitarr.. tanken e att de ska bli en karriär, vill aldrig mer spendera en vinter i sverige.. proffsen kan tjäna runt 1000 spänn per dag på detta, kan dom så kan jag oavsett hur lång tid de tar innan man kommer upp på den nivån..

någon som har några liknande erfarenheter?? vet nåra bra ställen i europa eller övriga världen där detta fungerar extra bra?? kanske några speciella låtar som fungerar??
kanske nån som har någon åsikt om vilken nivå man bör ligga på för att kunna leva på det??
eller någon som bara vill titta in för å kalla mig för luffare??


Kort om det musikaliska:

Jag spelar gitarr och sjunger, homie spelar trummor och gitarr..
vi e dynamiska som fan, vi tänker ha en elgitarr och en akustisk samt diverse praktiska slagverk.. Vi spelar mest covers men på ett unikt sätt..
Kan skapa många olika sorters sound och vibbar vilket säkert krävs om man ska kunna tjäna pengar på detta i olika sorters situationer -
vid lunchtid, när folk festar, eftermiddag på en turistflockad gata osv.
Jag är ingen briljant sångare men ja tar aldrig en falsk ton och ja e uppriktigt sagt fenomenal på gitarren, har en magisk koordination, finns ingen gräns för mig när de gäller å spela avancerat och sjunga samtidigt..
Vi är 22-23 år gamla..

Vad tror ni people??

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.