I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är i behov av hårmodeller!

Övrigt - Blandat

   
Groupie

2010-03-25 19:58

Är i behov av hårmodeller!

Hej!

Nu vet jag inte om jag har lagt detta rätt, om inte får väl någon modde rätta till detta heheh.
Det är iallafall så att jag håller på att utbilda mig till stylist (Frisör och Make up artist) på en skola i stan (stockholm). Sjukt kul och svårt ibland, nu är det iallafall så att jag är i behov av modeller (hårmodeller i första hand) och jag tänkte höra om någon på Whoa kanske e intresserad? Egentligen har jag modeller så det räcker och blir över (gratis klippning, hallå?) men typ alla mina polare e sjukt tråkiga så jag får toppa MAX!!!!! 3 cm och jag skulle vilja göra nåt mer roligt. Sen lär man sig såå mycket mer på hår man inte känner sen innan :) Nu menar jag inte att det är tvång på att göra nåt helcRaZy om man kommer till mig men finns det någon som har nån speciell frisyr i huvudet eller som skulle vilja gå från lite längre till lite kortare hår så får ni gärna höra av er till mig! Både killar och tjejer!
Har gått i skolan snart 2 månader så e rätt färsk än så länge men lärare finns på plats hela tiden :) Det är gratis, men om ni vill färga/slinga/bleka kostar det en liten slant (det är då alltså färgen som kostar, inte jobbet jag gör)
Såå, är det någon som är intresserad så skicka ett pm till mig! =)

Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.