I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snacks/Godis osv tips..

Övrigt - Blandat

2010-03-29 19:15
Butiker med ett stort sortiment av naturgodis brukar ha kanelmandel = kanel + choklad + en mandel i mitten. Addictive!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-03-29 21:09
Kommer inte på vad chipsen heter nu, men ta den som tilltalar dig, dippen måste vara Ranch, absolut den bästa som finns, mintkrokant marabou, sedan någon läsk på det.
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep

2010-03-29 21:20
Har du inte upptäckt snacks så du måste fråga om det är du rätt efterbliven, Ursäkta mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-29 23:31
Cocosprickar!

2010-03-30 17:59
Ahglren's salta bilar menade jag såklart. Helt sinnessjukt goda!
Moderator

2010-03-30 19:42
Jag testade de nya Sourcream Dill igår. De var jävligt goda faktiskt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-03-30 20:52
Nelione

Är du dum i huvudet eller? Tror du jag har smakat på allt som finns.. Lägg av nu kompis.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob