I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad hände med mig?!

Övrigt - Blandat

2010-03-10 06:43

Vad hände med mig?!

Vad hände med mig?!

satt o spelade ett spel precis, Dog lite för många gånger för min smak och blev lite sur..

Tänkte slå handen i tangentbordet men sket i det och gav ifrån mig ett surt mummel då jag spände hela kroppen i frustration. Plötsligt gör de SKIT ont i bröstet - runt hjärtat och det "slår" lock för min andning lite snabbt.. Jag är rätt skärrad.. Lider av svår hypokondri och oroar mig överdrivet mycket över sånt här.

Lever jag fortfarande?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-10 07:38
Nej, du är död, uppsök närmaste begravningsbyrå snabbt som fan och be och bli kremerad på momangen. Orka får en zombieutbrott i Sverige inför sommaren.

2010-03-10 07:53
Orka får en zombieutbrott i Sverige inför sommaren.

Made me laugh :D

Jag brukar också få ont i hjärtat när jag spänner mig. Säkert ingen fara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-10 07:55
Tänkte snarare att jag Rage:a mig själv till döds.

Det hade varit EPIC.

2010-03-10 08:01
Nä men ärligt, Jag hade en hjärtmuskel inflammation för några år sen i samband med träning + förkylning så är testad för diverse hjärtfel och allt va perfekt... Blev dock jävligt skärrad och är fortfarande lite grann efter detta hände..

2010-03-10 12:39
låter som ett felslag/dubbelslag av något slag (haha)

Rappare

2010-03-10 12:48
Brukar hända mig i bland.
Du är otränad i muskelaturen runt bröstkorgen, om du suttit ihopsjunken en längre tid och plötsligt sträcker/spänner dig så krampar bröstkorgen med diverse "hjärtattacksymptomer" som följd.

Ofarligt men jävligt läskigt.

Ta ett glas vatten.
Du vänjer dig.
STHLM GROOVE COLLECTIVE

2010-03-10 13:07
det där är så jävla skumt. kan få sådär när jag springer på löpband.. när jag hoppar hopprep eller står på en sån där fjantig crosstrainer så får jag det däremot inte.

2010-03-10 13:10
oroa dig inte, sånt där händer hela tiden.

2010-03-10 14:58
Tänkte snarare att jag Rage:a mig själv till döds.

haha, så jävla skön äru buddah.
stark kandidat till månadens quote. : )

2010-03-10 15:58
Kroppen är ganska kass, finns massor av konstruktionsfel. Om man går runt och känner efter skiter man fan ner sig av rädsla en gång i kvarten.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2010-03-10 16:09
edison aah, exakt det där händer mig då och då. Så jävla läskigt! Det är för att man är otränad alltså...skönt, då kan jag sluta oroa mig för hjärtfel.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2010-03-11 00:36
edison o märia, när det händer er, blir det svårt att andas då? alltså de blir värre när man tar ett djupt andetag osv ??
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2010-03-11 00:39
blir det svårt att andas då? alltså de blir värre när man tar ett djupt andetag osv ??

Det där händer mig också ibland, däremot känner jag ingen "kramp/sträckning" innan, utan det smyger sig typ på.

2010-03-11 00:41
det slog verkligen lock i typ 0,5-1sekund

Tror med det är för jag är lite otränad.. Ska börja träna dock!

2010-03-11 09:10
Man klämmer muskeln ...normalt.